اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

کرمانشاه

مدیر صندوق کارآفرینی امید کرمانشاه مطرح کرد

حمایت از فعالیت تولیدی و خدماتی در راستای شعار هر خانه یک کارخانه در کرمانشاه

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کرمانشاه گفت: روستائیان می‌توانند برای دریافت تهسیلات از طریق سامانه کارا ثبت‌نام کنند و با ارائه طرح(خدماتی یا تولیدی) خود وام بگیرند.

حمایت از فعالیت تولیدی  و خدماتی در راستای شعار هر خانه یک کارخانه در کرمانشاه

مسعود خاکسار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: صندوق کارآفرینی امید با هدف ایجاد اشتغال پایدار تسهیلات بدون سود به جوانان جویای کار پرداخت می‌کند.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کرمانشاه ادامه داد: امسال اولویت صندوق در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه بدون سود تنها با اخذ کارمزد چهار الی 6 درصد، در زمینه اشتغال روستایی و شهرهای زیر 10 هزار نفر است.

وی «هر روستا یک محصول و هر خانه یک کارخانه» را به عنوان شعار صندق کارآفرینی امید اعلام و بیان کرد: روستائیان می‌توانند برای دریافت تهسیلات از طریق سامانه کارا ثبت‌نام کنند و با ارائه طرح(خدماتی یا تولیدی) خود وام بگیرند.

خاکسار در توضیح برنامه‌های پیش‌بینی شده در راستای تحقق شعار، افزود: سعی شده با هماهنگی با فرمانداران و بخشداران، روستاها و شهرهایی که پتانسیل و ظرفیت کارهای تولیدی و خدماتی در روستا و شهر مورد نظر را دارند، شناسایی و با ارائه تسهیلات ارازان قیمت زمینه اشتغال پایدار در این مناطق به وجود آید.

این مسؤول در خصوص امهال تسهیلات صندوق کارآفرینی امید استان در مناطق زلزله‌زده، اضافه کرد: تسهیلات تا سقف 50 میلیون تومان در شهرستان‌های قصرشیرین، سرپل‌ذهاب، گیلان‌غرب، اسلام‌آباد غرب، جوانرود، روانسر، پاوه و بخش‌های ماهیدشت و کوزران طبق مصوبه هیأت دولت مورد امهال قرار گرفته است.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول