اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی  /  سایر حوزه ها

جابری‌انصاری در دیدار معاون دبیرکل وزارت خارجه مالزی بیان کرد

مالزی سیاست متوازنی در قبال تحولات و بحران‌های منطقه‌ای دنبال کند

دستیار ارشد وزیر خارجه ایران گفت: جمهوری اسلامی انتظار دارد شاهد سیاست متوازنی از سوی مالزی نسبت به تحولات و بحران‌های منطقه‌ای باشد.

مالزی سیاست متوازنی در قبال تحولات و بحران‌های منطقه‌ای دنبال کند

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، «داتو نوشیروان زین العابدین» معاون دبیرکل وزارت خارجه مالزی که در حال دیدار از تهران است، عصر سه‌شنبه در محل وزارت امور خارجه با حسین جابری‌انصاری دستیار ارشد وزیر خارجه در امور ویژه سیاسی دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

 

جابری انصاری در این دیدار ضمن تبریک انتخابات اخیر پارلمانی مالزی و آغاز به کار دولت جدید این کشور به ریاست ماهاتیر محمد، روند تحولات منطقه غرب آسیا و شمال آفریقا و سیاست‌های ایران در خصوص حل بحران های این منطقه را تشریح و بر آمادگی ایران برای تقویت همکاری‌های دو کشور در زمینه های مختلف از جمله حل و فصل بحران های منطقه‌ای تاکید کرد. 

دستیار ارشد وزیر خارجه در امور ویژه سیاسی با اشاره به جایگاه مالزی و شخصیت برجسته ماهاتیر محمد خاطرنشان کرد: ایران انتظار دارد شاهد سیاست متوازنی از سوی مالزی نسبت به تحولات و بحران‌های منطقه‌ای باشد. 

نوشیروان زین العابدین نیز در این دیدار با اشاره به ضرورت تقویت روابط و همکاری‌های دو کشور در حوزه‌های مختلف تاکید کرد: مالزی به دنبال اتخاذ سیاست متوازن و سازنده‌ای در خصوص بحران‌های جاری در منطقه خاورمیانه است. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول