اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

با شکایات مردمی

مرکز غیرقانونی سقط جنین پلمب شد/ دستگیری مامای متخلف

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از پلمب یک مرکز غیر قانونی سقط جنین در گشت مشترک خبر داد.

مرکز غیرقانونی سقط جنین پلمب شد/ دستگیری مامای متخلف

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، علیرضا حسن‌پور گفت: فردی که در قبال دریافت وجه قابل توجه به صورت غیر قانونی اقدام به سقط جنین می‌کرد، از سوی اکیپ گشت مشترک تعزیرات حکومتی همدان شناسایی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان افزود: بر اساس گزارشات مردمی و شکایات عدیده، یک کارشناس مامایی که در زیرزمین منزل خود به صورت غیرقانونی اقدام به سقط جنین می‌کرد در یک اقدام غافلگیرکننده با حکم ورود به منزل دادستانی، با حضور رئیس شعبه ویژه تخلفات بهداشتی تعزیرات حکومتی و با همکاری و هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی همدان دستگیر شد.

وی با بیان اینکه در بازرسی از منزل نامبرده وسایل سقط جنین کشف و ضبط و محل نیز پلمب شد، افزود: پرونده ایجاد مؤسسه پزشکی غیر قانونی در تعزیرات حکومتی تشکیل و در حال پیگیری است.

حسن پور تصریح کرد: همچنین در خصوص دخالت در امر پزشکی و عمل سقط جنین غیر قانونی و نامشروع در دادگستری پرونده جداگانه‌ای تشکیل و رسیدگی می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول