اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

تحقیقات جدید نشان داد

شیوع بیشتر مواد مخدر میان طرفداران ترامپ

نتایج یک بررسی در دانشگاه تگزاس نشان می‌دهد، استعمال مواد مخدر میان رأی‌دهندگان به ترامپ بیشتر است.

شیوع بیشتر مواد مخدر میان طرفداران ترامپ

به گزارش خبرنگار گروه علی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، نتایج یک بررسی در دانشگاه تگزاس نشان می‌دهد، استفاده از مواد مخدر میان رأی‌دهندگان به ترامپ بیشتر است. 

محققان دانشگاه تگزاس دریافتند، جمهوری‌خوان و آنهایی که به ترامپ رأی دادند، 18 درصد بیش از بقیه گروه‌ها مواد مخدر مصرف می‌کنند.

پژوهشگران دانشگاه هاروارد می‌گویند: ««بحران مسکن به طور مستقیم با افزایش میزان تجویز داروهای ضد افسردگی برای بزرگسالان ارتباط دارد و ادامه تجویز این داروها منجر به اعتیاد افراد می‌شود».

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های ایالات متحده آمریکا در تازه‌ترین بیانیه خود اعلام کرده است: در سال 2016 مواد مخدر عامل مرگ بیش از 64 هزار بزرگسال بوده است.

براساس تحلیل انجام شده توسط دانشمندان در بیمارستان سنت مایکل در انتاریو، برای هر پنج  جوان که در سال 2016 جان خود را از دست داد، مواد مخدر عامل مرگ یکی از آنها بوده است.

طبق داده‌های اولیه که توسط «The New York Times» تهیه شده، میزان مرگ و میر در اثر استعمال مواد مخدر در آمریکا به بالاترین نرخ خود طی سال‌های اخیر رسیده است.

به گفته محققان دانشگاه تگزاس، طرفداران ترامپ معمولا افرادی از طبقه کارگر بوده‌اند که در حاشیه ایالت‌ها ساکن بودند و با تصور اینکه رأی به او می‌تواند به حل شدن مشکلات‌شان کمک کند، وی را انتخاب کردند.

پژوهشگران هاروارد می‌گویند: «بحران‌های بهداشت عمومی می‌تواند تغییرات بزرگی در یک جامعه را به بار آورد».

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول