اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

شورای عالی اکران هنوز تصمیم‌گیری نکرده است

سهم مجهول فیلمسازان از طرح نمایش فوتبال/ تدوین یک نظام‌نامه جدید

سخنگوی شورای عالی اکران از تدوین نظام‌نامه کمیته انضباطی کارگروه اکران، توسط این شورا خبر داد و سرنوشت سهم فیلمسازان از طرح نمایش فوتبال را در گروی جلسات آتی شورا دانست.

سهم مجهول فیلمسازان از طرح نمایش فوتبال/ تدوین یک نظام‌نامه جدید

علی سرتیپی سخنگوی شورای عالی اکران در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس درباره تصمیمات روز گذشته این شورا گفت: شورای عالی اکران روز سه‌شنبه 29 خرداد جلسه‌ای تشکیل داد که طی این جلسه به موضوعات مختلفی اشاره شد.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین موضوعاتی که جلسات اخیر شورای عالی اکران با آن رو به رو است و ساعت‌ها روی آن بحث و برنامه‌ریزی کرده، نظام‌نامه کمیته انضباطی کارگروه اکران است. همانطور که چندی پیش اعلام شد آقای سید ضیاء هاشمی به عنوان دبیر کمیته انضباطی کارگروه اکران منصوب شد و هر چه سریع‌تر نیز باید نظام‌نامه‌ای جامع برای این کارگروه تدوین شود. 

سخنگوی شورای عالی اکران درباره سهم فیلمسازانی که سانس‌های نمایششان در اختیار طرح نمایش فوتبال در سینماهای کشور قرار می‌گیرد، اظهار کرد: درباره این موضوع قرار است در جلسات بعدی تصمیم‌گیری شود.

به گزارش فارس، بلیت‌فروشی مسابقات فوتبال در سینماها با استقبال مخاطبان روبه‌رو شده، به نحوی که هر بازی بیش از ۵۰۰ میلیون‌تومان عایدی داشته است. در این میان سهم فیلم‌های روی پرده ـ که مسابقات در سانس‌های آن‌ها نمایش داده شده ـ هنوز نامشخص است.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول