اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  محیط زیست و گردشگری

رئیس سازمان محیط زیست برای شرکت در نشست تغییرات آب و هوایی راهی بروکسل شد

رییس سازمان حفاظت محیط زیست، به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران در اجلاس بروکسل برای «تغییرات آب و هوایی» شرکت خواهد کرد.

رئیس سازمان محیط زیست برای شرکت در نشست تغییرات آب و هوایی راهی بروکسل شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری فارس، نشست 2 روزه وزرای محیط زیست کشورها تحت عنوان « وزرا برای اقدام زیست محیطی» 30 و 31 خردادماه در بروکسل برگزار می‌شود.

دراین نشست، عیسی کلانتری، معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران شرکت خواهد کرد.

این اجلاس به ابتکار اتحادیه اروپا و کشورهای کانادا و چین برگزار می شود و هیات اعزامی از کشورمان قرار است درباره موضوعاتی  نظیر: بررسی پیشرفت‌ها و موانع پیش‌روی مذاکرات مربوط به اجرائی شدن توافق‌نامه پاریس، گفتگوهای مربوط به تغییرات آب وهوا با عنوان گفتگوهای تالانوآ و تعهدات مربوط به کاهش انتشار گازهای گلخانهای ازجانب کشورهای صنعتی تا قبل از سال 2020 گفتگو کنند.

هدف از برگزاری این اجلاس، تلاش برای نزدیک کردن مواضع اختلافی ونقطه نظرات کشورهای جهان  برای دستیابی به توافقی جامع در نشست آتی کنوانسیون تغییرات آب و هوایی است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول