اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  موسیقی و هنرهای تجسمی

مجتبی آقایی دوباره دبیر جشنواره تجسمی فجر شد

با حکم مدیرکل دفتر امور هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجبتی آقایی به عنوان دبیر یازدهمین جشنواره تجسمی فجر منصوب شد.

مجتبی آقایی دوباره دبیر جشنواره تجسمی فجر شد

به گزارش خبرنگار تجسمی خبرگزاری فارس، با حکم مجید ملانوروزی مدیرکل دفتر امور هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس شورای سیاستگذاری جشنواره هنرهای تجسمی فجر، مجتبی آقایی به عنوان دبیر یازدهمین این جشنواره منصوب شد.

آقایی سال‌های گذشته و در دوره‌های دهم، نهم، هشتم و هفتم جشنواره هم دبیری این رویداد هنری را بر عهده داشت. به گفته وی، محور و رویکرد اصلی یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی است.

به گزارش فارس، مهم‌ترین دستاورد جشنواره دهم تجسمی فجر خارج کردن انحصار از پایتخت و برگزاری همزمان این رویداد در 15 استان کشور بود. در اختتامیه این جشنواره از میان 10 هزار و 600 اثر، 88 اثر در بخش رقابتی انتخاب شد و به نمایش در آمد.

یکی از انتقاداتی که به جشنواره سال گذشته وارد شد، تعیین‌نکردن موضوع برای جشنواره بود که امید است امسال این نقیصه برطرف شود.

نبود فضای مناسب نمایشگاهی (کاخ جشنواره یا گالری ملی) از دیگر معضلاتی است که جشنواره تجسمی فجر با آن دست و پنجه نرم می‌کند. وزیر ارشاد سال گذشته وعده پیگری این موضوع را داده است.

همچنین مسئولان جشنواره از احتمال تغییر عنوان «تجسمی» خبر داده بودند که باید دید این موضوع در جشنواره امسال تا چه میزان محقق خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول