اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  محور مقاومت

درخواست وزیر صهیونیست برای مسدودسازی حساب‌های توئیتری مقاومت

یکی از وزیران عضو کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی با ادعای اینکه گروه‌های مقاومت با استفاده از شبکه‌های اجتماعی، عقاید تروریستی را ترویج می‌دهند، از توئیتر خواست حساب‌های نزدیک به آنها را مسدود کند.

درخواست وزیر صهیونیست برای مسدودسازی حساب‌های توئیتری مقاومت

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «گیلعاد اردان» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی با تکرار ادعاهای پیشین علیه گروه‌های مقاومت از جمله حماس و حزب‌الله، از شبکه اجتماعی توئیتر خواست حساب‌های کاربری متعلق به آنها را مسدود کند.

اردان در صفحه شخصی توئیتر خود با ادعای اینکه جنبش‌های حزب‌الله، حماس و جهاد اسلامی تروریستی هستند، نوشت: «مطمئنم شما نمی‌خواهید مسئول حمایت و توانمندسازی این سازمان‌های تروریستی باشید».

وی مدعی شد که برخلاف دیگر شبکه‌های اجتماعی مانند «فیسبوک» و «گوگل پلاس»، شرکت توئیتر اما تمایل چندانی به همکاری با رژیم صهیونیستی برای مسدودسازی و حذف محتواهای نامطلوب از نظر تل‌آویو ندارد.

این عضو کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی سپس با لحنی تهدیدآمیز خطاب به توئیتر نوشت که کمک به گروه‌های مقاومت و انتشار پیام‌های آنها خلاف قوانین داخلی این رژیم است و می‌تواند به بهانه حمایت از تروریسم، منجر به شکایت تل‌آویو از آنها شود.

به نظر می‌رسد انتشار صحیح و بدون سانسور اخبار و تصاویر جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی در مناطق مرزی نوار غزه باعث شده اردان چنین واکنشی نشان داده و خواستار مسدودسازی 17 حساب توئیتری نزدیک به مقاومت شده است.

انتهای پیام/م


 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول