اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گروههای توان خواه

نحوه اهدای زکات فطره به موسسه خیریه کهریزک تشریح شد

موسسه خیریه کهریزک، در آستانه عید سعید فطر به عنوان موسسه‌ای مردم نهاد و غیر دولتی جهت دریافت زکات فطره هموطنان اعلام آمادگی کرد.

نحوه اهدای زکات فطره به موسسه خیریه کهریزک تشریح شد

به گزارش خبرگزاری فارس، احمدی تنکابنی در آستانه عید فطر ضمن اعلام آمادگی میزبانی از هموطنان در آسایشگاه خیریه کهریزک تهران و آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز گفت: موسسه خیریه کهریزک به عنوان یک سازمان مردم نهاد و غیر دولتی، قریب بر 46 سال است که توسط مردم خداباور و نیکوکار اداره شده است و هر ساله آماده دریافت زکات فطره مردم است.

وی افزود: در عید فطر امسال، جهت رفاه حال مردم، پرداخت زکات فطره به روش های گوناگون از قبیل شماره گیری کد دستوری #65*780* ، پرداخت آنلاین از طریق وب سایت www.kahrizak.com ، کارت به کارت و پرداخت از طریق شماره کارت 5029087010510462  و همچنین مراجعه به اپلیکیشن‌ها و وب سایت بانکهای صادرات، ملت، ملی و تجارت فراهم شده است.

وی یادآور شد: در حال حاضر نزدیک به 3هزار سالمند، معلول، بیمار مبتلا به ام اس، کودک معلول ذهنی و کودک مبتلا به اختلال اتیسم در دو آسایشگاه تهران و استان البرز موسسه خیریه کهریزک زندگی می کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول