اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

فرماندار گمیشان:

گمیشان از سرمایه‌گذاری در این شهرستان استقبال می‌کند/ میگو و ماهیان خاویاری مهمترین قابلیت سرمایه‌گذاری گمیشان

فرماندار شهرستان گمیشان گفت: این شهرستان آماده میزبانی از علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در این منطقه است و از سرمایه‌گذاران در حوزه‌های مختلف اقتصادی و خدماتی استقبال می‌کند.

گمیشان از سرمایه‌گذاری در این شهرستان استقبال می‌کند/ میگو و ماهیان خاویاری مهمترین قابلیت سرمایه‌گذاری گمیشان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، امیر شیر توماج صبح امروز در دیدار با یک گروه علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در گمیشان اظهار کرد: حمایت از سرمایه گذاران از تاکیدات مهم دولت تدبیر و امید است و این مجموعه نیز اعتقاد دارد، توسعه شهرستان تنها از مسیر سرمایه‌گذاری بخش خصوصی امکان‌پذیر است.

وی خاطرنشان کرد: برای استفاده از توان سرمایه‌گذاران برای توسعه، رونق و ایجاد اشتغال در شهرستان از تمام ظرفیت‌ها استفاده خواهیم کرد.

توماج با تاکید بر رفع موانع سرمایه‌گذاری در شهرستان افزود: سرمایه‌گذاران نقش مهمی در پیشبرد برنامه‌های اقتصادی کشور دارند و برای این منظور موانع سرمایه‌گذاری را رفع خواهیم کرد.

وی یادآور شد: آبزی‌پروری خصوصا میگو و ماهیان خاویاری از برنامه‌های مهم توسعه‌ای در شهرستان می‌باشد که قابلیت سرمایه‌‌گذاری در آن مهیا است.

*توجه خاص استاندار گلستان به توسعه شهرستان گمیشان/ نصب بیل بورد ناحیه صنعتی گمیشان

فرماندار گمیشان با اشاره به نصب بیلبورد ناحیه صنعتی گمیشان تصریح کرد: نصب بیلبورد ناحیه صنعتی گمیشان،«تخصصی شیلات» اجرای پروژه‌های اقتصادی و اشتغالزایی را در این مرکز، سرعت می‌بخشد.

 توماج متذکر شد: این اقدامات در جهت تکمیل چرخه میگو و صنایع آبزی‌پروری در سطح شهرستان و آغاز فعالیت واحدهای تولیدی، اقتصادی و اشتغالزایی در این ناحیه تخصصی است.

وی خاطرنشان کرد: تمامی این اقدامات پیرو بازدید و دستور استاندار گلستان در 31 فروردین ماه سال جاری از سطح شهرستان گمیشان و هماهنگی‌ها و پیگیری‌های سایر مسوولان استانی و شهرستانی بوده است.

توماج ادامه داد: پس از بازدید استاندار گلستان از سایت میگوی گمیشان؛ جلسات، دیدارها و بازدیدهای متعددی طی یک ماه اخیر در جهت راه‌اندازی ناحیه صنعتی گمیشان انجام شده است.

فرماندار گمیشان تصریح کرد: در حال حاضر نیز برخی سرمایه‌گذاران در حال سپری شدن مراحل واگذاری زمین از ناحیه صنعتی گمیشان برای احداث واحدهای تولیدی و اشتغالزایی خود در حوزه شیلات هستند.

انتهای پیام/83009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول