اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و فن آوری جهان

خودروی پرنده شخصی برقی هم تولید شد

سال گذشته برای اولین بار اخباری در مورد تولید خودروی پرنده توسط لری پیج بنیانگذار گوگل منتشر شد و حالا این خودرو با قابلیت نشستن بر روی آب تکمیل شده است.

خودروی پرنده شخصی برقی هم تولید شد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از ورج،سال گذشته برای اولین بار اخباری در مورد تولید خودروی پرنده توسط لری پیج بنیانگذار گوگل منتشر شد و حالا این خودرو با قابلیت نشستن بر روی آب تکمیل شده است.

این خودروی پرنده برقی که کیتی هاوک فلایر نام دارد، 114 کیلوگرم وزن داشته و مجهز به ده باتری است که در دو ردیف قرار می گیرند و با توجه به نصب چهار پره بر روی چهار بازوی آن شباهت زیادی به پهپادهای عادی دارد.

البته برای تسهیل پرواز خودروی پرنده مذکور چهار پره نیز در ابتدا و انتهای دو ریل موازی آن نصب گردیده است. این خودروی پرنده حداکثر می تواند سه متر از زمین ارتفاع بگیرد و حداکثر سرعت آن از 32 کیلومتر در ساعت فراتر نمی رود.

هنوز قیمت نهایی این خودروی پرنده و زمان عرضه آن اعلام نشده است. حداکثر ظرفیت فلایر دو نفر است و با توجه به نامشخص بودن قوانین مربوط به جابجایی این نوع خودروهای پرنده مشخص نیست خریداران آنها در چه شرایطی می توانند از آنها استفاده کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول