اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  موسیقی و هنرهای تجسمی

در کانادا و سوئیس

کیهان کلهر با کیا طبسیان کنسرت دونوازی سه‌تار می‌دهد

کیهان کلهر آهنگساز و نوازنده کمانچه و سه‌تار همراه با کیا طبسیان نوازنده سه‌تار چند کنسرت دونوازی را در کانادا و سوئیس روی صحنه می‌برند.

کیهان کلهر با کیا طبسیان کنسرت دونوازی سه‌تار می‌دهد

به گزارش خبرنگار موسیقی فارس،‌ کیهان کلهر در ادامه اجراهایش در دنیا این بار همراه با یک نوازنده جدید به دونوازی موسیقی ایرانی می‌پردازد. این اجراها در شهرهای مونترال، کبک سیتی، اتاوا،تورنتو، ونکوور کانادا و همچنین شهر کولی سوییس از تاریخ نهم ژوئن برابر با 20 خرداد تا 22 ژوئن برگزار خواهد شد.  

کیا طبسیان متولد سال 1355 تهران است؛ او مقدمات موسیقی را نزد مهرداد ترابی در آموزشگاه بهارلو آموخته و در راه تکمیل آموخته‌هایش از اساتیدی همچون رضا قاسمی در پاریس و کیهان کلهر در مونترال بهره برده است.

کیا پس از تاسیس گروه‌های موسیقی تهماسبی و درویش خان پس از اقامت در کانادا گروه موسیقی «کنستانتینوپل» را به همراه برادرش ضیا طبسیان و تعدادی نوازندگان خارجی تشکیل داد. وی در گروه کنستانتینوپل به همراه همنوازان خارجی به تولید و بازسازی موسیقی مدیترانه‌ای، رنسانس و موسیقی ایرانی و تلفیق این موسیقی‌ها با هم می‌پردازد.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول