اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  محور مقاومت

تظاهرات صدها هزار نفری روز جهانی قدس در صنعاء

صدها هزار نفر از شهرهای مختلف یمن عصر امروز در صنعاء برای برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس، گرد هم آمدند.

تظاهرات  صدها هزار نفری روز جهانی قدس در صنعاء

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، جمعیت بسیار گسترده‌ای امروز عصر در پایتخت یمن در پاسداشت روز جهانی قدس دست به تظاهرات ضد صهیونیستی و آمریکایی زدند.

به نوشته پایگاه خبری شبکه المسیره، مردم یمن در این تظاهرات پرچم‌های یمن و فلسطین و تصاویر رهبران یمنی و همچنین تصاویر رهبران مقاومت در منطقه را در دست دارند.

در شهر صعده در شمال یمن نیز، دهها هزار نفر روز جهانی قدس را گرامی داشتند. این تظاهرات در حالی صورت گرفت که جنگنده‌های سعودی بر فراز شهر در حال پرواز بودند.

آن‌ها شعار می‌دادند «یا أقصى أنت العنوان.. للأمة رغم العدوان» (اقصی تو علی رغم تمامی دشمنی‌ها، سر منزل مقصودی) و «یا أقصانا لن ننساک.. لو کل العالم عادک» (ای مسجدالاقصای ما اگر تمامی عالم هم با تو دشمنی کند ما تو را فراموش نخواهیم کرد) و «قادمون قادمون.. نحو الأقصى یا صهیون» (ای صهیونیست‌ها ما به سوی مسجدالاقصی می‌آییم) و همچنین پلاکاردهایی در دست داشتند که بر روی آن‌ها نوشته شده بود: «فلسطین قبله آزادگان».

مردم یمن همچنین در تظاهرات خود به مناسبت روز قدس شعارهایی در ارتباط با تجاوز عربستان به یمن و همسانی آن با جنایات اسرائیل در غزه و فلسطین را سر می‌دادند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول