اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت اردبیل:

مجلس در مدیریت معضلات اقتصادی عملکرد خوبی نداشته/ بصیرت مردم در راهپیمایی قدس به نمایش در آمد

امام جمعه موقت اردبیل گفت: مجلس شورای اسلامی نقش حیاتی در مدیریت تحریم ها نداشته و در ارائه طرح‌های حیاتی برای حل معضلات اقتصادی عملکرد خوبی ارایه نکرده است.

مجلس در مدیریت معضلات اقتصادی عملکرد خوبی نداشته/ بصیرت مردم در راهپیمایی قدس به نمایش در آمد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام علی فروغی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اردبیل، اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی نقش حیاتی در مدیریت تحریم ها نداشته و در ارایه طرح‌های حیاتی برای حل معضلات اقتصادی عملکرد خوبی ارایه نکرده است.

وی با تجلیل از شهدای اخیر مرزبانی استان اردبیل، گفت: مرزبانی در روایات و تعالیم دینی امری مقدس است و این شهدا در راه دفاع از مرزهای اسلام و مقدسات جان خود را از دست دادند.

استاد حوزه با اشاره به اینکه دولت آمریکا استقلالی از خود ندارد و با برنامه‌ریزی نتانیاهو و منافقین تصمیم می‌گیرد، بیان داشت: خلع سلاح موشکی ایران مساوی با سلب قطعی امنیت ایران است و هیچ ضرری برای ایران بالاتر از از دست دادن زیرساخت‌های امنیتی نیست و ملت بصیر ما هیچ وقت زیر بار این ذلت نخواهند رفت.

فروغی تصریح کرد: دشمن با تحمیل فشار بر مردم می‌خواهد تا آنها کوتاه بیایند و فشارهای اقتصادی و روانی از جمله مواردی است که دشمن درصدد است تا مردم را به واسطه آنها از اهداف مقدس خود منصرف سازد لیکن در این میان دستور مقام معظم رهبری مبنی بر باز تولید سانتریفیوژها، بهترین اقدام برای خنثی‌سازی اقدامات روانی دشمن بود.

وی افزود: استکبار جهانی با به راه انداختن جنگ داخلی میان مسلمان‌ها می‌خواست حاشیه امنی برای اسرائیل درست کرده و ذهن آنها را از مبارزه با رژیم صهیونیستی منحرف سازد ولی جوانان مقاومت و مدافعان حرم این نقشه‌ها را نقش بر آب کردند.

امام جمعه موقت اردبیل با اشاره به اینکه آمریکا در موضوع برجام از اول قصد داشت که آنچه را که نمی‌تواند در میدان مبارزه از ایران بستاند، در پای میز مذاکره به دست آورد، ادامه داد: مقاومت پیروز است و اگر مذاکراتی هم صورت می‌گیرد در سایه مقاومت است اما باید توجه داشته باشیم که با میز مذاکره نمی‌شود به پیروزی رسید.

فروغی با تشکر از حضور عظیم مردمی در راهپیمائی روز قدس اظهار داشت: این حضور نشانگر هوشیاری و بصیرت ملت ماست.

 وی گفت: اگر ملتی بصیر باشد، شکست نخواهد خورد و در برابر شبهات گمراه نخواهد شد.

استاد حوزه افزود: با هوشیاری امام راحل (ره)، روز قدس، روز جهان اسلام شد و محدود به نوار غزه و کرانه باختری نگردید و اکنون مسئله قدس، مسئله عالم اسلام بوده و در راه جهانی شدن و تبدیل شدن به مسئله بشریت و عموم انسان‌های آزاده است.

فروغی تاکید کرد: رمضان ماه رحمت و مغفرت پروردگار متعال برای بندگانش هست و مردم باید با درک لحضات ماه مبارک رمضان از فضیلت‌های این ماه غفلت نکنند.

وی گفت: درک فضیلت‌های این ماه نیازمند ذکر تزکیه نفس و ذکر دایمی پروردگار متعال است و این مساله تنها راه رهایی از معصیتی است که به صورت روزمره و در زندگی عادی با آنها درگیر هستیم.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول