اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت اهواز:

دشمن خیال سلطه بر قدس را به گور خواهد برد

امام جمعه موقت اهواز خطاب به سران آمریکا و اسرائیل گفت: شما خیال سلطه بر سرزمین‌های اسلامی و قدس را به گور خواهید برد.

دشمن خیال سلطه بر قدس را به گور خواهد برد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت الاسلام میراحمدرضا حاجتی در خطبه‌های نماز جمعه امروز اهواز که پس از مراسم راهپیمایی روز قدس برگزار می‌شد، اظهار کرد: باید بر خودمان حرام بکنیم که اجناس خارجی که مشابه ایرانی دارند را بخریم، حتی‌المقدور وقتی می‌بینیم در اجناس جنس ایرانی وجود دارد خود را مقید کنیم از فرمایش مقام معظم رهبری تبعیت کنیم و ایرانی بخریم.

وی افزود: مطلب دیگری که از مردم می‌خواهم هوشیار و در جریان باشند که این روزها کمپینی تحت عنوان تحریم کمیته امداد از سوی اتاق فکر صهیونیست‌ها تشکیل شده است که این شیاطین می‌خواهند پازل تحریم‌ها را از این راه تقویت کنند. کمیته امداد در خوزستان سالانه 100 میلیارد تومان کمک مردمی جذب می‌کند که 28 میلیارد آن صرف طرح اکرام برای نگهداری ایتام شده که این کمک‌ها از سوی همین مردم مؤمن و انقلابی اهدا شده است.

امام جمعه موقت اهواز در بحث اصلی خود در خطبه دوم نماز جمعه امروز اهواز با اشاره به عظمت شخصیت امام خمینی(ره)، گفت: سال‌ها باید بگذرد تا بتوانیم امام راحل را بشناسیم، امامی که بسیاری از متفکران متعجبند که چگونه این مرد نیم قرن پیش درباره امروز به روشنی صحبت کرده است. مردی که یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌هایش این بود که دوست و دشمن را به‌خوبی می‌شناخت.

وی ادامه داد: هنگامی که امام خمینی(ره) روز قدس را اعلام کرد،فرمود که روز قدس روزی است که در آن بیرق جمهوری اسلامی باید در تمام کشورها به اهتزاز درآید و فرمود که من روز قدس را روز اسلام و روز حضرت محمد(ص) می‌دانم. همچنین فرمود روز قدس سرآغاز پیروزی نهایی مسلمانان است. امام زمانی این جملات را می‌فرمود که عراقی‌ها کیلومترها به داخل کشور آمده بودند. 

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی بیان کرد: دشمنانی که وعده داده بودند در درون کشورمان به کشتار شیعیان می‌پردازند امروزه شاهدند جریان به‌گونه دیگری رقم خورده و این سربازان ما هستند که در مرزهای فلسطین اشغالی مبارزه می‌کنند. سخنگوی ارتش اسرائیل روز گذشته با زبان عربی سخنرانی کرده و در ابتدای صحبتش حدیثی از پیامبر ما گفته است و اگر ندانید فکر می‌کنید یکی از علمای وهابی این حرف‌ها را زده و گفته ای حماس! مگر نه اینکه شیعه دشمن اسلام است. بنابراین این صدایی که به گوش می‌رسد صدای دشمن است.

وی افزود: چند سال قبل داعش گفت به عراق می‌رویم و بقاع متبرکه را تخریب می‌کنیم و سپس در ایران شیعه‌کشی راه می‌اندازیم، اما الان ببینید دشمن کجا است و ما کجا هستیم.

امام جمعه موقت اهواز خطاب به سران آمریکا و اسرائیل گفت: شما خیال سلطه بر سرزمین‌های اسلامی و قدس را و به‌ویژه سرزمین‌های شیعه‌نشین را به گور خواهید برد. زمانه عوض شده و منطقه در حال تغییر چهره است و وعده‌هایی که امام راحل داد یکی پس از دیگری دارد محقق می‌شود و دشمنی که به خیال خام خود با تشدید تحریم‌ها در پی اهدافش است باید بداند این ملت ذره‌ای در تبعیت از مقام معظم رهبری تردید نخواهد کرد.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول