اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سالک:

روز قدس مبدأ بیداری مسلمین خواهد بود/ باید مرگ بر کالای آمریکایی بگوییم

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دستپاچگی رژیم صهیونیستی از مشاهده قدرت محور مقاومت، گفت: روز قدس مبدأ بیداری مسلمین خواهد بود.

روز قدس مبدأ بیداری مسلمین خواهد بود/ باید مرگ بر کالای آمریکایی بگوییم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام احمد سالک ظهر امروز در جمع مردم روزه‌دار حاضر در راهپیمایی روز قدس در مصلی اصفهان اظهار کرد: حرکت عظیم مردم ایران در روز قدس، عبادی و سیاسی است و جنبه عبادی آن به پشتوانه آیات شریف در خصوص قدس شریف است و خداوند پیامبر را از مکه به مسجد الاقصی سیر داد و معراج شروع شد.

وی تصریح کرد: قدس شهر بهشتی است و قبله اول مسلمین است؛ پشتوانه سیاسی قدس از نظر ضوابط کشور و اصل سوم قانون اساسی، حمایت از مستضعفین جهان است که رسالت ماست.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حضور پر شور شما با زبان روزه، جای تشکر دارد و دست شما را می‌بوسم و شرمنده شما هستیم که با همه مشکلات، در این جمعیت حضور دارید و پیامی به سلطه جهانی می‌فرستید.

* وتوی 6 قطعنامه علیه رژیم صهیونیستی

وی با اشاره به حدیثی از امیرالمؤمنین که می‌فرمایند با فشردن دندان‌های خود خشمتان را به دشمن نشان دهید، تصریح کرد: پشتوانه شما عترت و قرآن و گسترش فرهنگ ناب اسلامی در جهان است و امروز خبیثان جهان از این گسترش اسلام در جهان به وحشت افتاده‌اند.

سالک عنوان کرد: امروز حرکت خود را در چهلمین سالگرد با همان نشاط در معرض نمایش جهانی گذاشته‌اید و اهمیت این روز در این است که معاهدات بین‌المللی علیه رژیم صهیونیستی غاصب قابل توجه است؛ از همان ابتدای تأسیس این رژیم منحوس بیش از 6 قطعنامه علیه آن صادر اما وتو شده است.

وی ادامه داد: بیش از صد قطعنامه و معاهده‌نامه در دفاع از قدس در سازمان ملل صادر شده است اما اجرا نشده است و هر روز و هر لحظه بر جنایات این رژیم افزوده می‌شود؛ هزاران نفر در پی جنایات آن‌ها شهید شده‌اند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در حرکت بازگشت به سرزمین‌های اشغالی صدها نفر شهید شده‌اند و در یکی از قطعنامه‌ها اعلام شده هیچ کشوری حق ندارد با زور، شهری را به اشغال در آورد.

وی مطرح کرد: در استانبول ترکیه بیانیه‌ای صادر شد که قدس را شرقی و غربی می‌کنند و این کمتر از جنایات ترامپ نیست؛ قدس قابل تقسیم نیست و همه آن به فلسطینیان تعلق دارد.

سالک با بیان این‌که امام فرمودند روز قدس روز اسلام و رسول اکرم است، اذعان کرد: قدس روز اسلام و احیای آن است و روز قدس یادگار ماندگار حضرت امام خمینی (ره) است و خواهد ماند.

وی عنوان کرد: تا 25 سال دیگر اثری از رژیم صهیونیستی نخواهد بود و جمعیت امسال در راهپیمایی روز بیشتر بود و دلیل آن، شعور و بصیرت مردم است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی افزود: دولتمردان اراده را برای حل مشکلات داخلی قوی‌تر کنید تا نبض برخی مشکلات با نبض آمریکا نزند و با نبض مردم شریف و خانواده‌های شهدا بزند.

وی به صحبت‌های امام راحل اشاره کرد که فرمودند ما به غربی‌ها اعتماد نداریم و تأکید کرد: وقتی می‌گویم مرگ آمریکا، مرگ بر کالای آمریکایی بگوییم؛ دخترم با بدحجابی قلب آمریکا را شاد نکن و ما می‌گوییم آمریکا افکارت آشفته است و خواب خرگوشی را به مرگ خواهی برد.

* روزی در بیت‌المقدس به امامت امام خامنه‌ای نماز خواهیم خواند

سالک با بیان این‌که تنها راه ریشه کن کردن این غده سرطانی مقابله است، ادامه داد: به وعده مقام معظم رهبری، به زیر خاک خواهید پوسید و ما روزی در بیت‌المقدس نماز را به امامت امام خامنه‌ای خواهیم خواند.

وی بیان داشت: اصفهان پیشکسوت قبل از انقلاب بوده و شعور و آینده‌نگری مردم اصفهان زبان‌زد است و امروز صف‌بندی حق و باطل را در این شهر دیدیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: ما ابایی نداریم که مقاومت فلسطین را حمایت کنیم و اگر می‌بینیم انتفاضه تیر و کمان به انتفاضه موشکی شده حاصل حرکت خودجوش جوانان فلسطینی است.

وی عنوان کرد: رژیم صهیونیستی زمانی گفت از نیل تا فرات از آن ماست اما امروز شاهدیم در سال 2000 و سایر نبردها از مقاومت شکست خورد و امروز رژیم صهیونیستی در محاصره نیروهای مقاومت است و نیروهای مقاومت در مرز سرزمین‌های اشغالی هستند.

سالک تأکید کرد: رژیم صهیونیستی دستپاچه شده و پیغام داده که دیگر موشک نمی‌زنیم و شما هم نزنید؛ آن‌ها امروز با تبلیغات خود قصد دارند گروه‌های حماس و جهاد را تضعیف کند ولی حماس نشان داد این تبلیغات سوء کاربردی ندارد.

وی خطاب به دولت سعودی نیز گفت: عربستان بداند با حمایت خود از رژیم صهیونیستی در همه جنایت‌ها شریک است و باید پاسخگو باشد؛ دیروز حمایت از داعش و القاعده کرد و حال گاو شیرده آمریکا در منطقه شده است و با این شرایط دیر یا زود فروپاشی در سعودی هم خواهد افتاد.

* روز قدس مبدأ بیداری مسلمین خواهد بود

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: امام 29 سال پیش از بین ما رفت اما فرمان او همچنان زنده نگاه داشته می‌شود و روز قدس مبدأ بیداری مسلمین خواهد بود؛ قرآن هم فرمان می‌دهد «فستقم کما امرت» و این سرمشق راهبردی ماست.

وی افزود: اعتمادزدایی از نظام مقدس جمهوری اسلامی یکی از محورهای تلاش دشمن است و محور دیگر، سرپوش بر دستاوردهای انقلاب اسلامی است ولی ملت ایران شاهد دستاوردهای انقلاب است و یکی از این دستاوردها، حضور در روز قدس است.

سالک ادامه داد: محور دیگر تلاش‌های دشمن، رفع مشروعیت ولایت است و این فکر شوم نیز به بیراهه می‌رود و رهبر معظم انقلاب، جوانان عربی را به بر هم زدن معادلات منطقه دعوت کرد و وعده دادند که پیروزی از آن شماست.

* غربی‌ها سیاست ستیز و ستایش پیش گرفته‌اند و نمی‌توان به آن‌ها اعتماد کرد

وی اذعان کرد: این ملت تابع رسول الله است و خشم خود را به دشمن نشان می‌دهیم و پشت سر رهبری، وحدت را حفظ می‌کنیم؛ حضرت علی (ع) فرمودند که ما اهل بیت پشت سر رهبری پیامبر اکرم بودیم، نه یک قدم جلو نه یک قدم عقب و ملت ما با صبر و استقامت هزاران کیلومتر آن طرف‌تر استراتژی پیاده می‌کند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به سوی کسانی که ستم کرده‌اند، متمایل نشوید و آقایان مذاکره کننده، غربی‌ها سیاست‌ ستیز و ستایش در پیش گرفته‌اند و نمی‌توان به آن‌ها اعتماد کرد.

وی در پایان اظهار کرد: جلساتی که در خدمت مسؤولان استانی بوده‌ایم در رابطه با مشکلات استان بوده و می‌توانیم با اتکا به ظرفیت‌های داخلی، همه آن‌ها را حل کنیم.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول