اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر اعلام کرد

‌راه‌اندازی آزمایشی ترمینال مکانیزه مواد معدنی در بندر خرمشهر/ افتتاح رسمی در هفته دولت

مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: ترمینال مکانیزه مواد معدنی در بندر خرمشهر به صورت آزمایشی راه‌اندازی شد و قرار است افتتاح رسمی در هفته دولت انجام شود.

‌راه‌اندازی آزمایشی ترمینال مکانیزه مواد معدنی در بندر خرمشهر/ افتتاح رسمی در هفته دولت

‌به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، محمد محسنی در این‌باره بیان گفت: با راه اندازی ترمینال مکانیزه مواد معدنی به صورت آزمایشی، این ترمینال هفته دولت به صورت رسمی مورد بهر‌ه‌برداری قرار می‌گیرد.

وی اظهار داشت: ترمینال مکانیزه مواد معدنی در راستای کاهش خطرات آلودگی زیست محیطی ناشی از تخلیه و بارگیری مصالح ساختمانی بویژه کلینکر و همچنین توجه به سلامتی شهروندان خرمشهری صورت می‌گیرد.

مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر افزود: دیوارکشی بتنی 3 متری در ترمینال مکانیزه مواد معدنی بندر خرمشهر صورت گرفته و به دستگاه مه پاش و شوتینگ آب نیز مجهز شده است.

محسنی در خصوص تهیه ماشین آلات این ترمینال گفت: یک دستگاه شیپ لودر با اعتبار 2 میلیارد و 800 میلیون تن که ظرفیت بارگیری بالایی برای بارگیری مواد معدنی دارد توسط بخش خصوصی خریداری شده و تهیه یک دستگاه دیگر نیز در دست اقدام است.این ترمینال زمینه فرصت های شغلی جدید فراهم می‌کند.

انتهای پیام/ک

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول