اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

زنجان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان خبر داد

کسب 17 مدال ورزشی توسط خانواده مددجوی کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان از کسب 17 مدال ورزشی توسط خانواده مددجوی کمیته امداد خبر داد و گفت: چند نفر از مددجویان این نهاد در رشته‌های پزشکی مشغول تحصیل هستند.

کسب 17 مدال ورزشی توسط خانواده مددجوی کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، هدایت صفری امشب در مراسم تجلیل از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین استان زنجان اظهار کرد: محرومان ولی نعمتان نظام جمهوری اسلامی و انقلاب هستند.

وی با اشاره به اینکه منشا خیر و برکت بودن در کمیته امداد به برکت ولی نعمتان این نهاد یعنی محرومان است، گفت: امروز در کمیته امداد دانش‌آموزی داریم که حافظ کل قرآن کریم است و دانشجویانی داریم که در حوزه پزشکی قبول شده‌اند و با رتبه یک به مقطع کارشناسی ارشد قبول شده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با بیان اینکه بخش اعظمی از مددجویان کمیته امداد کارآفرین شده و خودشان شاغل شده‌اند و چند نفر دیگر را نیز به کارگیری کرده‌اند، گفت: این روند به صورت مستمر ادامه داشته و سالانه 10 درصد از مددجویان کمیته امداد با توانمند شدن از چرخه حمایتی این نهاد خارج می‌شوند.

صفری با بیان اینکه بخش اعظمی از مددجویان این نهاد همت بالایی دارند، گفت: یکی از کسانی که زیرپوشش کمیته امداد بود، موشکی را اختراع کرده بود.

وی با اشاره به اینکه از همین خانواده کمیته امداد در حوزه ورزش 17 مدال در حوزه ورزش‌های رزمی کسب کرده بود، گفت: خانواده‌ای در حوزه نویسندگی و تحصیل داریم و البته خانواده‌هایی داریم که جایزه برای رتبه برتر در تحصیل گرفتند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با بیان اینکه اردیبهشت امسال 2 هزار و 400 خانواده مددجوی زنجانی توانمند شدند، تصریح کرد: امروز خانواده‌های مددجو با مساعدت کمیته امداد توانمند شده و به جایگاه خوبی رسیده‌اند.

صفری در ادامه به سایر اقدامات این نهاد در قالب اجرای طرح مفتاح‌الجنه اشاره کرد و گفت: این طرح نیز با هدف بازدید از خانواده‌های زیرپوشش و آشنایی بیشتر مسؤولان با مشکلات آنها اجرایی می‌شود.

وی همچنین از اجرای طرح حامی یابی در ماه رمضان خبر داد و افزود: این حامی یابی در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین انجام می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه کمک به نیازمندان توفیقی است که نصیب خیران شده است، اضافه کرد: با این حال شیطان همواره به دنبال این است که مانع کار خیر شود و در این باره قسم خورده است.

حجت‌الاسلام موسی موسی زاده با اشاره به اینکه وقتی خیری اقدام به کار خیر کند، شیطان به عناوین مختلف تلاش می‌کند تا او را از این کار منصرف کند، گفت: به همین دلیل است که ارزش کار خیران بسیار بالا است.

انتهای پیام/73005/ق40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول