اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

پنج‌شنبه 10 خردادماه

اولین نرم‌افزار تعاملی قرآن برای کودکان رونمایی می‌شود+ لینک دانلود

اولین نرم‌افزار تعاملی با عنوان «قرآن برای کودکان» پنج‌شنبه 10 خردادماه همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) رونمایی می‌شود.

اولین نرم‌افزار تعاملی قرآن برای کودکان رونمایی می‌شود+ لینک دانلود

به گزارش خبرنگار قرآنی خبرگزاری فارس، «قرآن برای کودکان» نرم‌افزاری تعاملی است که در آن قصه‌های قرآن کریم با جذابیت داستانی و سرشار از مفاهیم الهی به زبانی ساده برای کودکان روایت شده است.

مفاهیم قرآن کریم اگر با زبان قصه و از همان دوران کودکی به انسان ارائه شود، اثرگذارتر خواهد بود، زیرا می‌تواند روح حاصلخیز کودک را برای پذیرش حق و حرکت در مسیر الهی در آینده، آماده سازد.

 

 

برنامه «قرآن برای کودکان»، برنامه تعاملی بر بستر تلفن همراه است که بسیاری از داستان‌های قرآن را با زبانی ساده و با تصویگری منحصر به فرد برای کودکان روایت می‌کند.

این نرم‌افزار، برای استفاده در سیستم عامل‌های اندروید و ios ، و به چند زبان زنده دنیا آماده شده است.

موتور بازی قدرتمند، تصاویر اختصاصی، داستان‌های کوتاه، انیمیشن‌های جذاب، گویندگی داستان‌ها به زبان‌های مختلف، ساختار بازی‌گونه برای آموزش مفاهیم و حجم مناسب هر داستان برای دانلود، بخشی از مزایای قرآن برای کودکان است.

 

 

این اپلیکیشن توسط جمعی از بهترین‌های «نویسندگی، تصویرسازی، گرافیک، انیمیشن، کارگردانی، برنامه‌نویسی، گیم، موسیقی و تولید» با نظارت کارشناسان دینی و با توسل به قرآن کریم تولید شده است.

علاقه‌مندان برای دریافت نرم‌افزار «قرآن برای کودکان» می‌توانند به اینجا مراجعه کرده و یا از طریق شماره *3*114# نرم‌افزار را بر روی گوشی همراه خود نصب کنند. 

به گزارش فارس، برنامه «قرآن برای کودکان» که توسط سازمان فضای مجازی سراج تولید شده است، پنج‌شنبه 10 خردادماه در مؤسسه جامعه‌المصطفی شهر مقدس قم و با حضور آیت‌الله اعرافی ریاست حوزه علمیه قم و دیگر بزرگان حوزه رونمایی می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول