اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مرکزی

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری اراک در پاسخ به پیگیری‌های فارس:

ظرف یک ماه آینده مشکل ساکنان کوی کوثر اراک برطرف می‌شود

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک گفت: کمتر از یک ماه آینده مشکل ساکنان کوی کوثر اراک برطرف خواهد شد.

ظرف یک ماه آینده مشکل ساکنان کوی کوثر اراک برطرف می‌شود

 حجت‌اله مرادی در پاسخ به پیگیری‌های خبرنگار فارس در رابطه مشکلات ساکنان کوی کوثر که در قالب گزارشی با عنوان «ساکنین کوی کوثر اراک: آقای شهردار ما اتوبوس نداریم!» در تاریخ هفتم خرداد ماه جاری در خبرگزاری فارس منتشر شد، اظهار کرد: تلاش خواهیم کمتر از یک ماه آینده مشکل سرویس‌دهی به ساکنان کوی کوثر اراک را برطرف کنیم.

وی تصریح کرد: طی بررسی‌هایی که روزهای اخیر توسط کارشناسان سازمان از شهرک صورت گرفته شرایط برای سرویس‌دهی به مسافران از طریق اتوبوسرانی فراهم نیست، چرا که مسیر، مسیر مناسبی نیست و اگر بخواهیم از اتوبوس‌های ضامنجان و سنجان برای سرویس‌دهی به این شهرک استفاده کنیم، باید اتوبوس تا گردنه سیبک برود که این مسئله موجب طولانی شدن زمان سیر اتوبوس شده و نارضایتی سایر مسافران را به دنبال خواهد داشت، و اگر بخواهیم خطی جدید را برای شهرک تعریف کنیم با توجه به کمبود مسافر مقرون به صرفه نخواهد بود.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک ادامه داد: از آنجا که  مشکل ساکنان کوی کوثر باید هرچه سریع‌تر برطرف شود، آخرین تصمیمی که گرفته و به اطلاع اعضای شورای شهر رسانده شد این است که چند دستگاه مینی‌بوس در شهرک به کار گرفته شد تا کار جابه جایی مسافران را انجام دهد.

مرادی گفت: این پیشنهاد به شورای شهر ارائه شده و در صورت موافقت کمتر از یک ماه آینده عملیاتی خواهد شد.

وی همچنین پیرامون به کارگیری اتوبوس‌های جدید خریداری شده بیان داشت: چندین مرحله مزایده صورت گرفت اما استقبال چندانی نشد، با توجه به تغییراتی که در شرایط واگذاری صورت گرفته به زودی مزایده جدیدی را با شرایط مناسب‌تری برگزار خواهیم کرد تا بهره‌برداران رغبت بیشتری برای شرکت در مزایده داشته باشد.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک اظهار کرد: با از رده خارج کردن اتوبوس‌های فرسوده، اتوبوس‌های جدید وارد ناوگان حمل و نقل عمومی شهر خواهند شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول