اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران خبر داد

تغییرات جدید پس از یکپارچگی‌های‌ مجموعه ثابت و سیار/ هماهنگی‌ کامل هیئت‌مدیره و سهامداران عمده مخابرات

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: تقویت زیرساخت شبکه و فناوری اطلاعات، ارائه سرویس‌های یکپارچه و باندل، ارائه اپلیکیشن های کسب ‌وکار و توسعه شبکه فروش از جمله تغییرات آینده در یکپارچگی‌های‌ مجموعه ثابت و سیار است.

تغییرات جدید پس از یکپارچگی‌های‌ مجموعه ثابت و سیار/ هماهنگی‌ کامل هیئت‌مدیره و سهامداران عمده مخابرات

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس، سید مجید صدری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تأکید بر وجود همدلی و پشتیبانی کامل در بین اعضای هیئت‌مدیره و سهامداران عمده شرکت به‌منظور تحقق اهداف یادشده، اظهارداشت: تقویت زیرساخت شبکه و فناوری اطلاعات، ارائه سرویس‌های یکپارچه و باندل، ارائه انواع اپلیکیشن های کسب ‌وکار و همچنین توسعه شبکه فروش از جمله بخش‌هایی است که با هم افزایی و همپوشانی در مجموعه ارتباطات ثابت و سیار قابل تحقق است.

وی افزود: شرکت مخابرات ایران به‌عنوان یکی از با ثبات‌ترین شرکت‌های بورسی ایران، هفته گذشته بزرگ‌ترین تأمین مالی بخش خصوصی در تاریخ بورس کشور به مبلغ ۸۰۰ میلیارد تومان را رقم زد و سهام روبه رشد شرکت و نقش مثبت آن در تعیین شاخص بازار بورس کشور، نشانگر ثبات وضعیت و بهبود فزاینده محیط کسب‌وکار صنعت مخابرات و بازار ارتباطات در کشور است.
انتهای پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول