اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

شهردار منطقه ۱۲ در گفت‌وگو با فارس خبر داد

ساخت پلاسکو به شکل قدیم/ مقاوم سازی ساختمان عقبی پلاسکو

شهردار منطقه ۱۲ در خصوص ساخت پلاسکو گفت: قرار است ساختمان فرورویخته پلاسکو به همان شکل قدیم ساخته شود.

ساخت پلاسکو به شکل قدیم/ مقاوم سازی ساختمان عقبی پلاسکو

پیمان حسین محسنی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس  گفت: ساختمان 5 طبقه پشت پلاسکو نیز قرار است مقاوم سازی شود و مالکین سرقفلی این ساختمان تعهد می دهند که مقاوم سازی کنند.

وی در خصوص مدت زمان ساخت پلاسکو گفت: بر مبنای صحبت های سعیدی کیا مدیر عامل بنیاد مستضعفان 2 سال ساخت پلاسکو زمان می برد.

شهردار منطقه 12 افزود: هماهنگی‌های با استانداری تهران انجام داده اند.

همچنین محمد سعیدی‌کیا - مدیرعامل بنیاد مستضعفان گفته است: تاکنون هم اگر این ساختمان آماده نشده و به کسبه آسیب دیده تحویل داده نشد به دلیل این بود که بنیاد مستضعفان تنها تصمیم‌گیرنده در این زمینه نبود و مشکلات زیادی به وجود آمد. اما با توافقات صورت‌گرفته با استاندار تهران مقرر شد کار آغاز شود.

مدیرعامل بنیاد مستضعفان گفت‌: برای ساخت ساختمان پلاسکو در شکل جدید، به طراحی و نقشه‌های جدید نیاز داریم، چرا که در گذشته قرار بود ساختمان شمالی پلاسکو هم تخریب شود و به بنا و سازه جدید ‌اضافه شود، اما در پی اعتراضات کسبه ساختمان شمالی مقرر شد با هزینه و مسوولیت خود آنها این ساختمان مقاوم‌سازی شود و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

اما کار اجرایی از امروز برای گودبرداری برج آغاز شده است و همزمان با آن از اساتید دانشگاه کمک گرفته‌ایم نقشه جدید را بر اساس زیر بنایی که در اختیار داریم طراحی کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول