اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یکی از طراحان طرح تحقیق و تفحص از استقلال و پرسپولیس خبر داد

تغییر عنوان طرح تحقیق و تفحص از استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی/ چرا اسپانسر در چینش و ترکیب سرخابی‌ها دخالت می‌کند؟

یکی از طراحان طرح تحقیق و تفحص از استقلال و پرسپولیس از تغییر نام این طرح به «تحقیق و تفحص از مجموعه‌های فرهنگی ورزشی زیر نظر وزارت ورزش و جوانان» خبر داد.

تغییر عنوان طرح تحقیق و تفحص از استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی/ چرا اسپانسر در چینش و ترکیب سرخابی‌ها دخالت می‌کند؟

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از خانه ملت، محمد حسن‌نژاد با درباره آخرین وضعیت طرح تحقیق و تفحص از باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس، اظهار داشت: با توجه به حساسیت‌های به وجود آمده در رابطه با این تحقیق و تفحص به ویژه از ناحیه کنفدراسیون فوتبال آسیا(AFC) آخرین تصمیم در این زمینه به این منوال شد که عنوان طرح به «تحقیق و تفحص از مجموعه‌های فرهنگی ورزشی زیر نظر وزارت ورزش و جوانان» تغییر یابد.

وی افزود: هدف نمایندگان مجلس از این تحقیق و تفحص کمک به وضعیت باشگاه‌های پرطرفدار کشور است و نمی‌خواهند هزینه‌ای به این تیم‌های بزرگ تحمیل کنند.

این طرح طرح تحقیق و تفحص از استقلال و پرسپولیس ادامه داد: سه تیم پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی به ترتیب از پرطرفدارترین تیم‌های ایران و حتی آسیا به شمار می‌آیند که به نوعی سرمایه اجتماعی محسوب می‌‎شوند، بنابراین باید در مدیریت این تیم‌های بزرگ و وابسته به بودجه‌های دولتی دقت شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: نحوه هزینه‌کرد و درآمد این باشگاه‌ها قطعاً مد نظر طراحان طرح خواهد بود و باید مشخص شود برخی افراد که به عنوان اسپانسر پول‌هایی را در این دو باشگاه هزینه کردند دقیقا چه نقشی را ایفا می‌کنند و اگر صرفاً اسپانسر هستند، چرا در ترکیب و چینش تیم دخالت می‌کنند؛ در عین حال این موارد مورد سؤال نمایندگان است که در طرح تحقیق و تفحص باید پاسخگویی برای آن وجود داشته باشد.

انتهای پیام/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول