اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و فن آوری جهان

مجازات شرکت آمازون به سبک دونالد ترامپ

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا قصد دارد شرکت آمازون را مجازات کند و به همین منظور به دنبال دوبرابر کردن نرخ خدمات پستی مورد استفاده این شرکت است.

مجازات شرکت آمازون به سبک دونالد ترامپ

به گزارش گروه علمی دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از ورج، ترامپ به طور رسمی از «مگان برنان» مدیر شرکت پست آمریکا خواسته تا هزینه دریافتی برای ارائه خدمات پستی به شرکت هایی مانند آمازون را دو برابر کند.

آمازون که یکی از بزرگترین شرکت های ارائه دهنده خدمات فروش آنلاین در جهان است، برای تحویل کالا به مشتریان به شرکت پست ایالات متحده وابسته است.

این تازه ترین درگیری میان دونالد ترامپ و جف بزوس مدیرعامل آمازون و مالک روزنامه واشنگتن پست محسوب می شود که در حال حاضر ثروتمندترین شخص در جهان محسوب می شود. ترامپ از نحوه پوشش اخبار مربوط به خود در واشنگتن پست هم به شدت ناراضی است و قبلا هم اعلام کرده بود قرارداد آمازون با شرکت پست آمریکا برای تحویل انواع کالا و مرسولات ناعادلانه و یک طرفه بوده و باید تغییر کند.

ترامپ از یک گروه ضربت خواسته تا قراردادهای شرکت هایی مانند آمازون و شرکت های فناوری مشابه را مورد بررسی قرار دهند تا در این قراردادها تجدید نظر شود. از نظر ترامپ این قراردادها سالانه میلیاردهادلار ضرر و خسارت به شرکت پست و به تبع آن دولت آمریکا وارد می کند.

ترامپ قبلا هم به شدت به شرکت آمازون حمله کرده و مدعی شده بود این شرکت به اندازه کافی مالیات پرداخت نکرده و روزنامه واشنگتن پست را به بازوی ایدئولوژیک خود برای انتقاد از جمهوری خواهان و کاخ سفید مبدل کرده است.  جف بزوس در واکنش پیشنهاد کرده بود دونالد ترامپ را با استفاده از فضاپیمای بلو اوریجین به فضا پرتاب کند!

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول