اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

هشدار مغرب درباره تعرض به وضعیت حقوقی و تاریخی قدس

پادشاه مغرب درباره خطرات هر گونه تعرض به وضعیت حقوقی و تاریخی قدس اشغالی و وقوع درگیری‌های مذهبی هشدار داد.

 هشدار مغرب درباره تعرض به وضعیت حقوقی و تاریخی قدس

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «محمد ششم» پادشاه مغرب با ارسال‌ نامه‌ای به «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تأکید کرد که اجماع بین‌المللی در مخالفت با انتقال سفارت آمریکا به قدس به منزله پیام قوی در حمایت از حقوق ملت فلسطین و قضیه عادلانه این ملت است.

پادشاه مغرب در نامه خود به مخالفت با هر گونه اقدام یکجانبه بر خلاف قطعنامه‌های شورای امنیت که بر عدم تعرض به وضعیت سیاسی شهر قدس به عنوان یکی از قضایای راه‌حل نهایی تأکید دارد، اشاره کرد.

طبق گزارش خبرگزاری فلسطین (وفا)، محمد ششم همچنین پایبندی مغرب به تلاش و همکاری با جامعه جهانی به منظور حمایت از حقوق ملت فلسطین و تشکیل دولت مستقل فلسطین به پایتختی قدس شریف در چارچوب راه‌حل دو دولت را مورد تأکید قرار داد.

روز دوشنبه (دیروز) همزمان با برگزاری جشن صهیونیست‌ها برای انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به قدس اشغالی، هزاران فلسطینی در نقاط مختلف کرانه باختری و مرز نوار غزه تظاهرات اعتراض‌آمیز برگزار کردند که نظامیان صهیونیست نیز به سمت آنها تیراندازی کرده و دستکم ۵۹ نفر را شهید و بیش از ۲۷۰۰ نفر را زخمی کردند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول