اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

رییس اتحادیه پیراهن‌دوزان و پیراهن‌فروشان تهران در گفت‌وگو با فارس:

مشکل اصلی تولید‌کننده تامین مواد اولیه است/ اختصاص ارز 4200 تومانی به اتحادیه‌های صنفی مشکل را حل می‌کند

رئیس اتحادیه پیراهن‌دوزان و پیراهن فروشان گفت: متاسفانه برخی واردکنندگان سودجو از عرضه مواد اولیه به بازار خودداری می‌کنند و این موضوع مشکلاتی را برای تولید‌کنندگان به وجود آورده است.

مشکل اصلی تولید‌کننده تامین مواد اولیه است/ اختصاص ارز 4200 تومانی به اتحادیه‌های صنفی مشکل را حل می‌کند

مجتبی درودیان در گفت‌وگو با خبرنگار بازرگانی خبرگزاری فارس در مورد وضعیت بازار و تولید‌کنندگان پوشاک گفت: تولید‌کنندگان در حال حاضر متاسفانه بر اثر تلاطم بازار ارز با مشکل تامین مواد اولیه مواجهند. 

رئیس اتحادیه پیراهن‌دوزان و پیراهن‌فروشان تهران با بیان اینکه برخی سودجویان از عرضه مواد اولیه به مصرف‌کنندگان خودداری می‌کنند، گفت: تعدادی از واردکنندگان و فروشندگان مواد اولیه اجناس خود را به بازار عرضه نمی‌کنند و این موضوع مشکلاتی را برای تولید‌کنندگان به وجود آورده است. 

وی با بیان اینکه دولت تسهیلاتی را فراهم کرده است تا دلار 4200 تومانی به تولید‌کنندگان و اتحادیه‌های صنفی اختصاص داده شود، گفت: با توجه به این شرایط برخی تولید‌کنندگان برای تامین مواد اولیه مورد نیاز خود باید اقدام به ثبت سفارش و واردات کنند که این فرآیند کمی زمان‌بر است. 

درودیان در مورد تعطیلی برخی واحدهای صنفی پوشاک و پاساژها گفت: اصلا این موضوع جدی نبوده و در حال حاضر کلیه واحدهای صنفی مشغول فعالیت هستند. 

رئیس اتحادیه پیراهن‌دوزان و پیراهن‌فروشان تهران بیان داشت: با توجه به تمهیدات دولت برای اختصاص ارز مرجع به واردات مواد اولیه به مرور این مشکلات هم حل می‌شود و جای نگرانی نیست. 

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول