اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و فن آوری جهان

لپ تاپ سریع و پرقدرت انوی 17 از راه رسید

شرکت اچ پی لپ تاپ تازه ای موسوم به انوی 17 را طراحی و روانه بازار کرده و آن را محصولی مناسب برای کاربران سختگیر و حساس توصیف کرده است.

لپ تاپ سریع و پرقدرت انوی 17 از راه رسید

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پی سی ورلد، قیمت ساده ترین مدل این لپ تاپ 1050 دلار است و عملکرد قابل توجهی دارد.

پردازنده مرکزی لپ تاپ یادشده پردازنده نسل هشتم Core i7-8550U شرکت اینتل است. همچنین در این لپ تاپ از حداکثر 16 گیگابایت حافظه DDR4-2400 SDRAM استفاده شده است. البته مدل ساده تر این لپ تاپ با 8 گیگابایت حافظه تولید و عرضه می‌شود.

نمایشگر فوق دقیق و 17.3 اینچی این لپ تاپ از دقت 1920 در 1080 برخوردار بوده و به صورت لمسی طراحی شده است. کارت گرافیکی لپ تاپ مذکور به نام GeForce MX150 توسط شرکت ان ویدیا تولید شده و دارای 2 گیگابایت حافظه GDDR5 می باشد.

برای این لپ تاپ یک ترابایت حافظه داخلی پیش بینی شده که سرعت هارد دیسک آن 7200 دور در دقیقه بوده و یک دی وی دی درایو هم در آن وجود دارد. در لپ تاپ یادشده انواع پرت ها وجود دارد و با استفاده از قابلیت شارژ سریع 50 درصد ظرفیت آن در 45 دقیقه پر می شود. عمر باتری این لپ تاپ در حالت استفاده عادی به 9 ساعت و 15 دقیقه و در صورت مشاهده ویدئو به 8 ساعت و 45 دقیقه می رسد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول