اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گروههای توان خواه

مدیر آسایشگاه کهریزک در گفت‌وگو با فارس خبر داد

بی‌مهری دولت در پرداخت یارانه ۳برابری مددجویان کهریزک/سکوت دستگاه های حمایتی

مدیر آسایشگاه کهریزک گفت: هنوز از واریز افزایش مستمری مددجویان که مصوب مجلس در سال قبل بوده خبری نیست و مددجویان کهریزک با همان رقم ناچیز قبلی روزگار می گذرانند.

بی‌مهری دولت در پرداخت یارانه ۳برابری مددجویان کهریزک/سکوت دستگاه های حمایتی

محمدرضا صوفی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس،گفت: می دانیم دست دولت خالی است ولی متأسفانه تا این لحظه از سوی دولت افزایش مستمری مددجویان که باید واریز می‌شد چون مصوبه مجلس است به مددجویان آسایشگاه داده نشده است. 

وی افزود: این افزایش مستمری همان مصوب سال 96 است که براساس آن قرار بود مستمری مددجویان کمیته مداد و بهزیستی افزایش 3برابری را تجربه کنند اما هنوز این مستمری مصوب سال گذشته،اجرایی و بیشتر نشده است.

صوفی نژاد ادامه داد: با اینکه دوماه از سال جدید هم پشت سر گذاشته ایم هنوز خبری از افزایش مستمری نیست  و با اینکه افزایش مستمری ها مصوبه مجلس بوده اما ما به این روند عادت کرده ایم که همیشه مابه‌التفاوت‌ها از نیمه دوم سال پرداخت شود.

مدیر آسایشگاه کهریزک گفت: در حال حاضر 240 نفر از مددجویان آسایشگاه کهریزک از سوی کمیته امداد و 1400 نفر از سوی بهزیستی به آسایشگاه معرفی شده‌ و در این جا زندگی می کنند.

وی افزود: کمیته امداد به مددجویان خود 50 هزار تومان و بهزیستی 600 هزار تومان یارانه می‌دهد این در حالی است که متوسط هزینه هر مددجو در آسایشگاه کهریزک ماهانه 2.5 میلیون تومان است.

صوفی نژاد در مورد تامین وسایل کمک توانبخشی گفت: وسایل مورد نیاز سالمندان و معلولان کهریزک را اغلب خودمان یعنی توسط خیرین تهیه می کنیم و تا این لحظه مشکلی هم نداشته ایم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول