اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و فن آوری جهان

سرمایه گذاری 72 میلیون دلاری اینتل در 12 شرکت نوپای خلاق در سراسر جهان

شرکت اینتل که از جمله پیشتازان عرصه فناوری است قصد دارد در 12 شرکت نوپای خلاق در سراسر جهان سرمایه گذاری کند. رقم این سرمایه گذاری 72 میلیون دلار اعلام شده است.

سرمایه گذاری 72 میلیون دلاری اینتل در 12 شرکت نوپای خلاق در سراسر جهان

به گزارش گروه علمی دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از وی تری،شرکت اینتل که از جمله پیشتازان عرصه فناوری است قصد دارد در 12 شرکت نوپای خلاق در سراسر جهان سرمایه گذاری کند. رقم این سرمایه گذاری 72 میلیون دلار اعلام شده است.

این سرمایه گذاری طی ماه های آینده صورت می گیرد و از مجموع این 12 شرکت، سه شرکت چینی هستند.

اینتل در یک سال گذشته در مجموع 115 میلیون دلار در موسسات مختلف فناوری سرمایه گذاری کرده تا در نتیجه این سرمایه گذاری ها محصولات و خدمات جدید و متنوعی در دسترس قرار بگیرد.

اینتل می گوید خلاقیت های شرکت هایی که در آنها سرمایه گذاری کرده آینده عرصه فناوری را در یک دهه آینده مشخص خواهد کرد و به این شرکت کمک می کند پیشتازی خود را در حوزه های مختلف علمی حفظ کند.

یکی از شرکت های هدف اینتل موفق به ابداع هوش مصنوعی شده که می تواند مانند یک فرد عادی با دیگر افراد صحبت کند. یک شرکت دیگر هم برنامه تلفن همراهی طراحی کرده که خدمات تفریحی متنوعی بر مبنای درک سلیقه و علائق کاربران ارائه می کند. اینتل می گوید این سرمایه گذاری ها را در سال های آینده هم ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول