اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

فرمانده نیروی انتظامی خبر داد

پلیس در عرصه بهداشت هم به مردم خدمت‌رسانی می‌کند/ فعالیت ۹ بیمارستان و ۳۲ پلی‌کلینیک ناجا

فرمانده ناجا گفت: ناجا با ۹ بیمارستان و ۳۲ پلی‌کلینیک در سراسر کشور به مردم خدمت‌رسانی می‌کند؛ همچنین در مناطق محروم خدمات رایگان ارائه می‌کند.

پلیس در عرصه بهداشت هم به مردم خدمت‌رسانی می‌کند/ فعالیت ۹ بیمارستان و ۳۲ پلی‌کلینیک ناجا

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار حسین اشتری فرمانده ناجا در همایش سراسری مدیران و روسای بهداشت و درمان ناجا با تشکر از حضور وزیر بهداشت اظهار داشت: نیروی انتظامی به دلیل تنوع ماموریت‌ها و گستردگی که در سطح جامعه دارد همواره آماده به خدمت و پاسخگویی به مردم است.

فرمانده ناجا تصریح کرد: بحمدلله با ظرفیت خوبی که نیروی انتظامی دارد توفیقات خوبی داشته و در کنار مردم برای امنیت آنها تلاش می‌کنیم.

وی گفت: در راستای بهداشت، واحد بهداشت و درمان نیروی انتظامی گام‌های خوبی داشته و امروز پلیس با 9 بیمارستان و 32 پلی‌کلینیک به مردم خدمت‌رساپلینی می‌کند؛ چند بیمارستان نیز در حال راه‌اندازی است که امیدواریم با همکاری شما امسال آنها راه‌اندازی شود.

سردار اشتری به خدمت‌رسانی پلیس به مردم در مواقع مختلف همچون اربعین پرداخت و گفت: همکاران ما در مرزهای چذابه، شملچه و مهران حضور فعال داشته و به مردم خدمات ارائه داده‌اند؛ همچنین در مناطق محروم نیز به صورت رایگان به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند. 

وی اعلام کرد: پلیس این آمادگی را دارد که خدمات خود را ارتقا دهد اگر امکانات بیشتری به آن داده شود.

این مقام ارشد نیروی انتظامی به امضای تفاهم‌نامه مابین ناجا و وزارت بهداشت پرداخت و گفت: زمینه همکاری‌های بیشتر از جمله اهداف این تفاهم‌نامه است.

وی گفت: موضوعات مختلفی در این تفاهم‌نامه است؛ موضوعاتی است که مورد نظر وزارت بهداشت است و هم ماموریت‌های خود پلیس هم می‌باشد و این تفاهم‌نامه می‌تواند فصلی برای همکاری‌های جدید باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول