اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مرکزی

دبیر حزت موتلفه اسلامی استان مرکزی:

اقتصاد قدرتمند مانع تاثیر تحریم‌ها در تعالی کشور می‌شود

دبیر حزت موتلفه اسلامی استان مرکزی گفت: امید داشتن به دشمن هیچ وقت نتیجه نخواهد داد، با داشتن اقتصاد قدرتمند تحریم‌ها خللی در تعالی کشور به وجود نمی‌آورد.

 اقتصاد قدرتمند مانع تاثیر تحریم‌ها در تعالی کشور می‌شود

نادر مقدسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک ضمن محکوم کردن عمل رئیس جمهور ترامپ مبنی بر خروج غیرقانونی و یک طرفه از برجام گفت: از قبل این پیش بینی می‌شد که آمریکایی‌ها پایبندی به این توافقات ندارند و بارها در سطح جهانی نشان داده‌اند دولتی بی‌تعهد و غیرقابل اعتماد هستند.

بیش از پیش قدر رهبری فرزانه انقلاب را بدانیم

وی افزود:گذر زمان نشان داد که بهترین تحلیل و درست‌ترین پیش‌بینی را از وضعیت و آینده برجام را رهبر معظم انقلاب داشته و با اتفاقاتی که رخ داد باید بیش از پیش قدر رهبری فرزانه انقلاب را بدانیم و خدا را از باب این نعمت بزرگ شکرگزار باشیم.

دولت پاسخی قاطع به عمل غیرقانونی آمریکا بدهد

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه دولت باید پاسخی قاطع به این عمل غیرقانونی آمریکا بدهد و نشان دهد که جمهوری اسلامی ایران در برابر یاغی‌گری‌های آنان سکوت نخواهد کرد و سیاست انفعال را در پیش نخواهد گرفت، ادامه داد: امیدواریم به زودی شاهد یک حرکت مقتدرانه از سوی دولت در قبال تصمیم آمریکا باشیم.

اروپایی‌ها مورد اعتمادتر از آمریکایی‌ها نیستند

مقدسی با اشاره به نظر دولت مبنی بر تداوم برجام با اروپایی‌ها گفت: امیدواریم دولت توصیه‌های رهبری را مدنظر قرار دهد و بداند که اروپایی‌ها مورد اعتمادتر از آمریکایی‌ها نیستند و منافع آنها نیز به آمریکا گره خوروده و دیپلمات‌‌های ما باید طی مذاکرات خود نسبت به فرسایشی و طولانی شدن مذاکرات و همچنین دریافت تضمین‌های لازم از طرف‌های مقابل هوشیاری کافی را داشته باشند و امیدواریم که خطاهای گذشته تکرار نشود و مسئولان از تاریخ عبرت بگیرند.

مجلس با تصویت قوانین انقلابی مانع از  خسارت‌ کشور شود

وی افزود: مجلس شورای اسلامی باید در این قضیه ورود کند و با تصویت قوانین انقلابی مانع از وارد آمدن خسارت‌های بیشتر به کشور شوند و زمینه را به گونه‌ای فراهم کنند که کشور بیش از این معطل اجرای تعهدات طرف مقابل نماند و در صورتی که اروپائی‌ها نیز نمی‌توانند منافع ملی ایران را تامین کنند، برجام را کنار بگذاریم و نگاه‌ها را به درون کشور متمرکز کنیم.

اروپایی‌ها آمریکا را بر ایران ترجیح خواهند داد

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی تاکید کرد: منافع اروپایی‌ها بیش از آنکه در داشتن رابطه حسنه با ایران تامین شود در رابطه با آمریکا تامین می‌شود و هرگز اروپائی‌ها وارد توافقاتی با ایران نمی‌شوند که بر رابطه آنها با آمریکا صدمه بزند، لذا اگر اروپایی‌ها بخواهند توافقاتی با ما داشته باشند با هماهنگی و رضایت آمریکایی‌ها خواهد بود چون اروپایی‌ها آمریکا را بر ایران ترجیح خواهند داد.

 ایران در برابر بدعهدی‌های آنها سکوت نمی‌کند 

مقدسی با اشاره به بند 16 و بند 3 مصوبه مجلس در خصوص برجام گفت: در صورت تداوم بدعهدی‌های طرف مقابل چه آمریکایی‌های چه اروپایی‌ها باید بند 16 برجام و بند 3 مصوبه مجلس یعنی فعال‌سازی راکتورهای اتمی و غنی‌سازی اجرایی شود، تا دشمن بداند که ایران در برابر بد عهدی‌های آنها سکوت نمی‌کند و برای جبران خسارت‌های آنها گزینه‌های زیادی دارد.

دولت با مردم بیشتر سخن بگوید

وی تصریح کرد: دولت باید با مردم بیشتر سخن بگوید و از ناامید کردن مردم بپرهیزد چرا که ناامید کردن مردم یکی از راهبردهای اصلی دشمن در قبال ایران است و لذا دولت باید به مردم بگوید که در برای روزهای بعد از ناکامی برجام چه تدبیری اندیشیده است و اطمینان دهد که کشور بدون برجام هم به مسیر خود ادامه می‌دهد.

بر روی رهنمودهای رهبر معظم انقلاب تمرکز کنیم

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد بی‌اعتمادی به آمریکا افزود: در شرایطی که آمریکا از برجام خارج شده، مسئولین باید به فکر مقابله اصولی و منطقی باشند و باید بر روی رهنمودهای رهبر معظم انقلاب تمرکز کنند و اقتصاد مقاومتی را به صورت عملی و اعتقادی سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

امید داشتن به دشمن هیچ وقت نتیجه نخواهد داد

مقدسی تاکید کرد: نگاه به بیرون و امید داشتن با دشمن هیچ وقت نتیجه نخواهد داد و با این تجربه به دست آمده با نگاه خود را به درون متمرکز کنیم و اگر ما از درون خود را قوی کنیم و اقتصاد قدرتمندی داشته باشیم هرگز دشمن قادر نخواهد بود با ابزارهایی چون تحریم خللی در مسیر توسعه و تعالی کشور به وجود آورد.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول