اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

گروه‌های فلسطینی:واکنش راکتی سوریه، پاسخی طبیعی به گردنکشی تل‌آویو بود

گروه‌های مختلف فلسطینی، ضمن تبریک پاسخ راکتی سوریه به رژیم صهیونیستی، افزودند: دست‌های متجاوزگر اسرائیل باید قطع شود.

گروه‌های فلسطینی:واکنش راکتی سوریه، پاسخی طبیعی به گردنکشی تل‌آویو بود

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، گروه‌های مختلف فلسطینی اعلام کردند، آنچه امروز (پنجشنبه) در سوریه اتفاق افتاد پاسخی طبیعی و قابل پیش‌بینی به حملات صهیونیست‌ها علیه سوریه بود.

بر اساس گزارش شبکه «المنار»، «داوود شهاب» مسئول دفتر رسانه‌ای این جنبش، پاسخ سوریه را تبریک و اعلام کرد جهاد اسلامی در قلب مقابله با دشمن صهیونیستی و در مقدمه صفوف رویارویی با این دشمن قرار دارد.

وی ادامه داد: دست‌های اسرائیلی که در لبنان دست به قتل می‌زند، سوریه را بمباران می‌کند، در مالزی و تونس دست به ترور می‌زند ؛ باید قطع شود.

رژیم صهیونیستی چهارشنبه شب (دیشب) به شهرک «البعث» در قنیطره سوریه حمله کرد و دمشق با شلیک چندین راکت پاسخ این تجاوز را داد.

حماس

«اسامه حمدان» مسئول روابط بین‌المللی حماس نیز اعلام کرد: بمباران پایگاه‌های نظامی اسرائیل در جولان ، پاسخی طبیعی به گردنکشی رژیم اشغالگر است و اسرائیل در موقعیتی نیست که آغاز و پایان درگیری‌ها را مشخص کند.

جنبش حماس همچنین در بیانیه‌ دیگری اعلام کرد کشورهای عربی و اسلامی حق دفاع از اراضی خود در برابر هر تجاوز اسرائیلی را دارند.

در ادامه این بیانیه آمده است: این رژیم؛ دشمن اصلی امت اسلام ، خطر بزرگ علیه آن و منبع تروریسم در منطقه است.

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین

«ابواحمد فواد» جبه مردمی برای آزادی فلسطین نیز اعلام کرد : آنچه اتفاق افتاده چیزی جز ادامه گردنکشی‌های آمریکا که دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا (در اشاره به خروج واشنگتن از برجام) آغاز کرد، نبود. واضح است که محور مقاومت ، بانک اطلاعات دقیقی در اختیار دارد و ما در جبهه مردمی آمادگی کامل تحولات را داریم.

ابواحمد سپس خواستار اتاق عملیات مشترک با حضور گروه‌های مقاومت شد و تأکید کرد: محور مقاومت می‌توانند عمق اسرائیل را هدف قرار دهد .

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول