اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

مسکن مهرهای فاقد متقاضی در کرمانشاه به انبوه‌سازان واگذار می‌شود

استاندار کرمانشاه گفت: مسکن مهرهای فاقد متقاضی در کرمانشاه برای رفع مشکلات به انبوسازان و سرمایه‌گذاران در استان واگذار می‌شود.

مسکن مهرهای فاقد متقاضی در کرمانشاه به انبوه‌سازان واگذار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، هوشنگ بازوند در جلسه شورای مسکن این استان اظهار داشت: مشکل مسکن مهر در کرمانشاه سبب اعتراض‌های جدی نسبت به عملکرد مسوولان شده است.

استاندار کرمانشاه خطاب به مسوولان مربوطه پروژه مسکن مهر در اداره راه و شهرسازی استان کرمانشاه بر رفع موانع موجود برسر راه تکمیل این واحدها تاکید کرد و گفت: هر مدیری که توان برطرف کردن مشکلات مردم زلزله‌زده استان را ندارد و یا با بهانه‌جویی و مانع‌تراشی در پیشبرد کار بهایی نمی‌دهد، باید این استان را ترک کرده و در پست‌های اداری سایر استان‌ها مشغول به خدمت شود.

بازوند با تذکر نسبت به عملکرد بنیاد مسکن و ارائه آمارهای مبهم و بدون شفاف‌سازی که از سوی این دستگاه اجرایی با وجود مشکلات مربوطه در جلسه شورای مسکن استان بیان شد، گفت: اگر مشکلات و موانع را مطرح کنیم و به مشورت بگذاریم راه حل مناسبی برای برطرف کردن آن خواهیم یافت.

وی با اشاره به اینکه طبق گفته متولیان اداره راه و شهرسازی استان بیش از 9 هزار و 400 واحد مسکن مهر در استان بلاتکلیف مانده و بهره‌برداری نشده است، تاکید کرد: طبق قرارداد و مصوبات مربوطه تکمیل این پروژه‌ها تا آخر سال 97 باید در دستور کار قرار بگیرد.

این مسوول اظهار داشت: مشکل مسکن‌های مهر فاقد متقاضی طی مصوبات با تلاش متولیان مربوطه در راستای تعیین تکلیف آن در اولویت رسیدگی قرار بگیرد، و بتوانیم این واحدها را با اختیارات قانونی به انبوه‌سازان و سرمایه‌دار متقاضی واگذار کنیم.

انتهای پیام/ج/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول