اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  موسیقی و هنرهای تجسمی

بازدید معاون امور هنری از موزه هنرهای معاصر صنعتی

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن بازدید از موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان گفت: موزه هنرهای معاصر صنعتی می­‌تواند محور فرهنگی هنری کرمان شود.

بازدید معاون امور هنری از موزه هنرهای معاصر صنعتی

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی معاونت امور هنری، سید مجتبی حسینی معاون امور هنری، محمد مهدی احمدی مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی فرهنگ و ارشاد اسلامی و محمدرضا علیزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از آثار موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان و نمایشگاه مجسمه تونی کرگ هنرمند انگلیسی- آلمانی در این موزه بازدید کردند.

 

 

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این بازدید ضمن اشاره به منابع موزه صنعتی و ارزش آن گفت: آثار ارزشمندی از هنرمندان نوگرای ایران، آثار هنرمندان خارجی، آثاری از سهراب سپهری و آثار علی اکبر صنعتی در کنار آثار دیگری در موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان وجود دارد و این مجموعه می­تواند با ساماندهی به یک محور فرهنگی ـ هنری در کرمان تبدیل شود.

سیدمجتبی حسینی، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به همراه مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی همچنین از موزه پریشانی؛ مجموعه آثار نقاشی جمال‌­الدین مؤدب بازدید کرد و درباره آن گفت: جمال‌­الدین مؤدب از هنرمندانی است که در آموزش هنر به جوانان و گرایش جوانان کرمان به هنر تأثیرگذار است و آثار این هنرمند در مجموعه پریشانی بیانگر فعالیت حرفه­ای و پویایی این هنرمند است که چند دهه در عرصه فرهنگ و هنر استان خدمت کرده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول