اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مازندران

رئیس کانون اصلاح و تربیت نکا خبر داد

آموزش 121 مددجو در کانون اصلاح و تربیت نکا

رئیس کانون اصلاح و تربیت نکا با بیان اینکه نباید به کانون اصلاح و تربیت، به عنوان یک زندان نگاه کرد،گفت: 121 نفر در هشت حرفه آموزشی در این کانون توسط مرکز فنی وحرفه‌ای آموزش‌های مهارتی را طی سال گذشته گذراندند.

آموزش 121 مددجو در کانون اصلاح و تربیت نکا

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نکا، سیدجلیل حسینی عصر امروز در نشست  صمیمی با مسؤولان کانون اصلاح و تربیت نکا با بیان اینکه نباید به کانون اصلاح و تربیت، به عنوان یک زندان نگاه کرد،گفت: تلاش ما برای حرفه‌آموزی افراد این کانون و آموزش به مددجویان می‌تواند  در ادامه مسیر زندگی آنان بسیار مؤثر باشد.

رئیس کانون اصلاح و تربیت نکا افزود:  در سال گذشته 121  نفر در هشت حرفه آموزشی در این کانون توسط مرکز فنی وحرفه‌ای آموزش‌های مهارتی را گذراندند.

وی با اشاره به به پائین بودن سن زندانیان در کانون اصلاح تربیت، گفت: تلاش‌های فراوانی برای افزایش حرفه‌آموزی در این کانون و اشتغال این افراد ایجاد شده است تا از بازگشت این زندانیان به زندان کاسته شود.

رئیس مرکز آموزشی فنی و حرفه‌ای فنی وحرفه‌ای شهید رجایی نکااظهار کرد: با اجرای برنامه‌های حرفه‌آموزی می‌توان زمینه بازگشت سالم مددجویان به اجتماع و استمرار سلامت آنها در جامعه را فراهم کرد.

مسلم رضایی‌افزود: تلاش همه ما برای ایجاد اشتغال و کاهش جرم در جامعه است و ایجاد زمینه حرفه‌آموزی که منجر به ایجاد زمینه‌های شغلی برای زندانیان می‌شود، از ارتکاب مجدد جرم جلوگیری می‌کند.

 وی گفت: در این بخش تلاش فراوانی در طول سال‌های مختلف برای افزایش مهارت‌آموزی در کانون اصلاح و تربیت نکا انجام شده و همچنان با قوت ادامه دارد.

رضایی هدف از برگزاری این نشست را بررسی امکانات و راهکارهای ارتقاء همکاری‌های آموزشی برای مهارت‌آموزی زندانیان و کاهش بیکاری و آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد و با اشاره بر لزوم بررسی نیازهای آموزشی در زندان بر لزوم اجرای آموزش‌های مهارتی طبق نیازسنجی صورت گرفته و ایجاد بهره‌وری آموزشی تاکید کرد.

 رئیس مرکز آموزشی فنی و حرفه‌ای فنی وحرفه‌ای شهید رجایی نکا افزود: با برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت، ضمن افزایش روحیه و ایجاد انگیزه در زندانیان، می‌توان زندانیان را برای حضور فعال و کاراتر در جامعه، آماده کرد.

به گزارش فارس، دیدار و نشست رئیس فنی وحرفه‌ای شهید رجایی نکا و رئیس کانون اصلاح و تربیت این شهرستان، در راستای افزایش سطح همکاری‌های آموزشی این مرکز برگزار شد.

انتهای پیام/86002/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول