اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  سایر حوزه ها

کشف تسلیحات رژیم صهیونیستی در مناطق تحت اشغال داعش درسوریه+عکس

ارتش سوریه در پیشروی‌های خود در جنوب شهر دمشق و ریف شمالی استان حمص، چندمین بار تجهیزات و سلاح‌های ساخت رژیم صهیونیستی را کشف و ضبط کرد.

کشف تسلیحات رژیم صهیونیستی در مناطق تحت اشغال داعش درسوریه+عکس

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، تجهیزات و تسلیحات صهیونیستی برای چندمین بار در انبارها و مناطق تحت اشغال تروریست‌ها کشف و ضبط شد.

نیروهای ارتش سوریه طی عملیات‌های اخیر خود در جنوب دمشق، این تجهیزات را در انبارهای متعلق به گروه تروریستی داعش در محله‌های«القدم» و «الحجر الأسود» دمشق کشف کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، بر روی برخی از این تجهیزات و تسلیحات آرم و نشانه‌هایی به زبان عبری حک شده است که نشان می‌دهد این تجهیزات ساخت رژیم اسرائیل است.

از استان حمص نیز خبر می رسد، نیروهای امنیتی سوریه موفق شده‌اند کامیون‌های حامل سلاح‌های ساخت رژیم تل‌آویو را قبل از آنکه به دست تروریست‌ها در ریف شمال این استان کشف و ضبط کنند.

ارتش سوریه در ماه‌های گذشته نیز در عملیات پاکسازی شرق استان دیرالزور موفق به کشف مقادیر زیادی سلاح و مهمات ساخت رژیم صهیونیستی از مقرها و مخفیگاه‌های گروه تروریستی داعش شده بود(جزئیات بیشتر).

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول