اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

رئیس ستاد عتبات دانشگاهیان:

نخبگان دانشگاهی بدون قرعه‌کشی به زیارت عتبات اعزام می‌شوند

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با اشاره به انجام قرعه‌کشی برای اعزام دانشجویان به کربلای معلا، گفت: نخبگان دانشگاهی بدون قرعه‌کشی به عتبات اعزام می‌شوند.

نخبگان دانشگاهی بدون قرعه‌کشی به زیارت عتبات اعزام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام محمدرضا فقیهی رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در دیدار جمعی از نخبگان دانشگاهی با مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق از اعزام بدون قرعه کشی نخبگان به سرزمین عتبات خبر داد.

وی با بیان اینکه عتبات سهمیه ندارد و برای اعزام دانشجویان باید قرعه‌کشی انجام شود، گفت: دی ماه 96 برای اعزام 17 هزار نفر به این سرزمین مقدس، از میان بیش از 95 هزار نفر که نام نویسی کرده بودند، قرعه کشی صورت گرفت، غیر از بنیاد نخبگان که برای آن سهمیه ویژه‌ای در نظر گرفته‌ایم.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با اشاره به نگاه ویژه این ستاد به بنیاد ملی نخبگان و افراد نخبه، خاطرنشان کرد: برای اعزام افراد نخبه قرعه کشی صورت نمی‌گیرد اما برای سایر دانشجویان قرعه‌کشی انجام می‌شود و عده‌ای به سرزمین عتبات اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه برخی از دانشجویان سه دوره برای اعزام به عتبات نام‌نویسی کرده‌اند، اما هنوز توفیق زیارت حرم مطهر امام حسین(ع) را به دست نیاورده‌اند، اظهار داشت: دانشجویانی که شب میلاد حضرت مهدی(عج) وارد سرزمین مقدس کربلا شده‌اند، قدر این توفیق که نصیب آنان شده است را بدانند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول