اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

اعزازی در گفت‌وگو با فارس

پرداخت حقوق‌های نجومی و پاداش‌های آنچنانی در دولت سخنیتی با شعارهای اول انقلاب ندارد

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پرداخت‌ حقوق‌های نجومی و پاداش‌های آنچنانی در دولت سنخیتی با شعارهای ابتدایی انقلاب ندارد، گفت: حفظ نظام که از اوجب واجبات است، امروز مستلزم رفع مشکلات مردم در حوزه‌ معیشت است.

پرداخت حقوق‌های نجومی و پاداش‌های آنچنانی در دولت سخنیتی با شعارهای اول انقلاب ندارد

ضیاءالله اعزازی نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با تأکید بر لزوم توجه دولت بر مسائل معیشتی مردم، گفت: دولت و شخص آقای رئیس‌جمهور بدانند که جیب مردم خالی است و حفظ نظام که از اوجب واجبات است، در شرایط فعلی مستلزم این است که به مطالبات اولیه مردم که همان مسائل معیشتی است رسیدگی شود. 

وی افزود: امام خمینی(ره) مردم را ولی‌نعمت مسئولان دانستند و باید با این ولی‌نعمتان صادق بود و به این ولی‌نعمتان و مطالباتشان توجه داشته باشیم که عمده این مطالبات، رفع مشکلات فقر و بیکاری است. 

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با مروری بر شعارهای اول انقلاب می‌بینیم که بحث کاهش فاصله طبقاتی، مبارزه با فقر، پاک‌دستی مدیران نظام در این شعارها مطرح بود که حقوق‌های نجومی امروز در دولت و پاداش‌های آنچنانی و بی‌توجهی‌هایی که به مردم صورت می‌گیرد، سنخیتی با این شعارها ندارد. 

اعزازی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه دو سال از آغاز به کار مجلس دهم می‌گذرد، اما رئیس‌جمهور حتی جلسه‌ای را هم با نمایندگان استان آذربایجان شرقی نداشته است و این رفتار چه سازگاری با شعارهای انقلاب دارد. 

وی در پایان با بیان اینکه ما امروز در کشور با مشکل فقر، حاشیه‌نشینی و بیکاری مواجه هستیم، گفت: آقای روحانی در کشور ما تنها رئیس‌جمهور نبوده، بلکه از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون سمت‌هایی را در رده‌های بالا داشته است و نه تنها برای عملکرد خود در دولت‌های یازدهم و دوازدهم، بلکه در تمام دورانی که در سمت‌های مختلف بوده باید پاسخگو باشد.

انتهای پیام/  

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول