اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

شهادت 3 فلسطینی و بازداشت چند نفر دیگر در نوار غزه

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد، سه فلسطینی را در نوار غزه به شهادت رسانده و چند نفر دیگر را بازداشت کرده است.

شهادت 3 فلسطینی و بازداشت چند نفر دیگر در نوار غزه

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، ارتش رژیم صهیونیستی در ساعات پایانی یکشنبه شب (دیشب) اعلام کرد، سه فلسطینی را در جنوب نوار غزه به شهادت رسانده و چند نفر دیگر را بازداشت کرده است.

بر اساس گزارش وبگاه «الرساله»، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت، دو فلسطینی قصد داشتند از مرز جنوبی نوار غزه با فلسطین  اشغالی عبور کنند که به سمت یکی از آنها شلیک شد و به شهادت رسید، یک نفر دیگر هم بازداشت شد.

بنا به گزارش مذکور، در حادثه‌ای دیگر نیز دو فلسطینی از مرز نوار غزه عبور کرده‌ بوده‌اند و بنا به ادعای صهیونیست‌ها قصد داشته‌اند با بمب دستی، نظامیان این رژیم را هدف قرار بگیرند که با شلیک گلوله به شهادت رسیدند.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرد دو جوان فلسطینی را که از سمت دیگری از جنوب نوار غزه قصد ورود به فلسطین اشغالی داشتند، بازداشت کرده است.

بنا به اعلام منابع محلی، نظامیان رژیم صهیونیستی به صورت گسترده به سمت غیرنظامیان در «القراره» واقع در شهر «خانیونس» تیراندازی کردند.

مرز نوار غزه با فلسطین اشغالی از 30 مارس و شروع راهپیمایی‌های بازگشت متشنج شده است، راهپیمایی مذکور در اعتراض به حق بازگشت و نوار غزه همچنان ادامه دارد و هر جمعه برگزار می‌شود. 

تا کنون نزدیک به 45 فلسطینی در این راهپیمایی‌ها به شهادت رسیده‌اند و بیش از 5500 نفر دیگر مجروح شده‌اند. 

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول