اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

رئیس شبکه بهداشت و درمان گنبدکاووس:

مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس مدیر نمونه سلامت شد

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گنبدکاووس از انتخاب مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس به عنوان مدیر شهرستانی نمونه سلامت در استان گلستان خبر داد.

مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس مدیر نمونه سلامت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، رضا صابری صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران و اهالی رسانه و مطبوعات شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه در سال جاری دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان و شبکه بهداشت و درمان گنبدکاووس برنامه‌های هفته سلامت را با ابتکار و برنامه‌های جذاب و متنوعی اجرایی کردند، اظهار کرد: با توجه به اینکه هفته سلامت امسال مقارن با تعطیلات نوروزی بود در اقدامی بسیار منطقی و پسندیده این هفته به تاریخ اول اردیبهشت تا هفتم این ماه منتقل شد تا قدرت مانور بیشتری در این حوزه برای مجریان و متولیان برنامه‌ها ایجاد شود.

وی با بیان اینکه شعار هفته سلامت امسال پوشش همگانی سلامت است، ادامه داد: تمام تلاش و هدف ما از برگزاری هفته سلامت و معرفی خدمات و گسترش فرهنگ سلامت این است که بتوانیم به جایی برسیم تا خانواده‌ها برای دریافت خدمات سلامت مشکلی بر مشکلات زنگی آنها افزوده نشود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه اداره آموزش و پرورش گنبدکاووس در حوزه سلامت همکاری بسیار خوبی با شبکه بهداشت و درمان داشته است، خاطرنشان کرد: صمیمانه از مدیریت اداره آموزش و پرورش و پرسنل این شبکه تشکر و قدردانی می‌کنم.

صابری با اشاره به اینکه فرج‌الله رزاقی مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس در مراسم تقدیر از مدیران نمونه همکار سلامت در گرگان به عنوان مدیر نمونه شهرستانی انتخاب شده است، ادامه داد: امیدواریم همه مدیران همچون ایشان با ما همکاری صادقانه‌ای داشته باشند تا بتوانیم در کنار یکدیگر افق‌های روشنی را در حوزه سلامت برای شهرستان گنبدکاووس رقم بزنیم.

وی بر لزوم همکاری و همیاری تمامی ادارات و نهادها به ویژه نهادهای فرهنگی و اجتماعی در سطح شهرستان گنبدکاووس با شبکه بهداشت و درمان، اضافه کرد: ما یقین داریم با همدلی می‌توانیم گامهای موثری را در حوزه توسعه و پیشرفت شهرستان برداریم.

گفتنی است هفته سلامت در شهرستان گنبدکاووس در سال جاری با برگزاری جلسه شورای سلامت در فرمانداری ویژه گنبدکاووس آغاز و با صدها برنامه متنوع در شهر، بخش‌های دوگانه و روستاهای مختلف این شهرستان با شکوه و عظمت خاصی نسبت به سال‌های گذشته برگزار شد که توجه همگان را به خود جلب کرده است.

انتهای پیام/30/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول