اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

همدان

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان خبر داد

آموزش 60 هزار دانش‌آموز توسط سفیران سلامت/ با کمبود مراقب سلامت مواجهیم

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان از آموزش 60‌ هزار دانش‌آموز به عنوان سفیران سلامت توسط سفیران سلامت در سال جاری خبر داد.

آموزش 60 هزار دانش‌آموز توسط سفیران سلامت/ با کمبود مراقب سلامت مواجهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان عبدالله جعفری ظهر امروز در مراسم تقدیر از فعالان و مراقبان حوزه سلامت دانش‌آموزان با بیان اینکه آموزش دانش‌آموزان نقش مهمی در سبک‌ زندگی سالم در خانواده خواهد داشت، اظهار کرد: علاوه بر روند آموزشی و انتخاب افراد موثر از شروع سال تحصیلی جدید به دانش‌آموزش و علاقه‌مندان در این حوزه آموزش‌های لازم ارائه شده است.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره سفیران سلامت، تصریح کرد: در این جشنواره اقدامات فرهنگی از جمله نقاشی و انشاءنویسی در سه غرفه دانش‌آموزان فرهنگیان و اولیا انجام خواهد شد.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به جشنواره استانی سفیران سلامت، خاطرنشان کرد: آثار بسیار خوبی از سوی دانش‌آموزان علاقه‌مندان به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

وی با بیان اینکه باید از این فرصت‌ها در راستای افزایش سلامت جامعه استفاده کنیم، ادامه داد: با توجه به کمبود‌ها و سختی‌های این راه سال تحصیلی خوبی را در سال گذشته آغاز کردیم.

جعفری بزرگترین چالش سلامت دانش‌آموزان را کمبود نیروی انسانی عنوان کرد و افزود:در استان 2 هزار و 700 آموزشگاه سلامت برقرار است.

وی با بیان اینکه به ازای هر700 دانش‌آموز باید یک مراقب سلامت داشته باشیم، ادامه داد: در حال حاضر با کمبود 100 مراقب سلامت مواجه هستیم که این خلأ را دانشگاه علوم پزشکی به خوبی پوشش داده است.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان مهم‌ترین شاخص حوزه سلامت را افزایش امید به زندگی عنوان کرد و افزود: هنوز با آرمان‌های واقعی در این حوزه سلامت فاصله داریم.

انتهای پیامم/89052/ 20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول