اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

جانشین «صالح الصماد» سوگند یاد کرد

رئیس جدید شورای عالی سیاسی یمن مقابل اعضای پارلمان این کشور سوگند یاد کرد.

جانشین «صالح الصماد» سوگند یاد کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «مهدی المشاط» رئیس جدید شورای عالی سیاسی یمن  و جانشین شهید «صالح الصماد»، مقابل اعضای پارلمان سوگند یاد کرد.

به نوشته پایگاه خبری شبکه «المسیرة» یمن، جنبش انصار الله یمن که دوشنبه، شهادت الصماد طی بمباران جنگنده‌های سعودی در «الحدیدة» را تایید کرده، المشاط را جانشین وی معرفی کرد و امروز وی به عنوان رئیس جدید شورای عالی سیاسی یمن سوگند یاد کرد.

وی در این مراسم تحلیف گفت: طرح شهید الصماد برای ساخت کشور تحت شعار «یک دست حمایت می‌کند و یک دست می‌سازد»، طرح ما برای مرحله آتی است.

وی افزود: دشمن جنگ تمام عیاری را گشود و اکنون نیز باید تبعات آن را بپذیرد. این دشمن رئیس المصاد را ترور کرد و باید بداند که خون شهید الصماد؛ خون المشاط و خون تک تک یمنی‌هاست.

المشاط تاکید کرد: دشمن متجاوز دچار اشتباهات زیادی شده است و میزان شباهت آن با سایر همپیمانانش یعنی القاعده و داعش بسیار زیاد شده است. دشمن متجاوز با ترور سیاسی در یمن و سایر جنایاتش به حاکمیت ملت یمن تعدی کرده است.

رئیس جدید شورای عالی سیاسی یمن دولت آمریکا را به دلیل حمایت و ارائه اسلحه به عربستان مسئول این جنایات در یمن دانست و گفت: جنایات وحشیانه که با حمایت و نظارت آمریکا انجام می شود گواه آشکار بر ماهیت تجاوز و اهداف آن است ما دولت آمریکا را به دلیل حمایت همه جانبه از سعودی‌ها مسئول می دانیم.

انتهای پیام/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول