اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

فرمانده بسیج دانشجویی گلستان:

دانشجویان بسیجی قهرمانان واقعی وطن را بشناسند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی استان گلستان با اشاره به ضرورت معرفی و شناخت شهدا و ایثارگران توسط دانشجویان بسیجی، گفت: دانشجویان بسیجی قهرمانان واقعی وطن را بشناسند.

دانشجویان بسیجی قهرمانان واقعی وطن را بشناسند

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، علیرضا طاهری‌زاده صبح امروز در جمع دانشجویان بسیجی شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اعیاد شعبانیه و میلاد فرخنده ائمه هدی و مناسبت‌های سراسر نور آن، اظهار کرد: ماه شعبان بدون تردید بستر و دریچه ورود به ماه بزرگ خدا یعنی رمضان است که همه ما روزها و ماه‌هاست منتظر فرا رسیدن دوباره آن هستیم.

وی با بیان اینکه دانشجویان بسیجی به امام حسین (ع) اقتدا کرده و توسل بجویند، افزود: امام حسین (ع) تمام دارایی‌های خود را از خانواده و فرزند گرفته تا جانش را تقدیم راه الهی کرد و به همین دلیل خداوند متعال نیز که وعده عاشق شدن نسبت به این‌گونه افراد را داده حامی نوکران و پیراونش خواهد بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی استان گلستان با تاکید بر اینکه ایران اسلامی امروز از میان همین بسیجیان قهرمانانی را دارد، از ابتدای انقلاب تا به امروز پاسدار انقلاب بوده‌اند، خاطرنشان کرد: یکی از رسالت‌های مهم شما بسیجیان این است که نگذارید این قهرمانان میهن یعنی شهدا، جانبازان و ایثارگران در میان هیاهوهای سیاسی و فرهنگی فراموش شوند.

طاهری‌زاده با اشاره به اینکه در استان گلستان نیز سرداران و قهرمانان بسیار زیادی وجود داشته‌اند که امروز متاسفانه نسل جوان آن‌گونه بابد آنها را نمی‌شناسند، ادامه داد: گنبدکاووس، گرگان، علی‌آبادکتول و همه شهرستان‌های استان گلستان دارای این شهدا و قهرمانان بزرگی است که شاید بسیاری از هموطنان دیگرمان آنها را بیشتر بشناسند.

وی با بیان اینکه انتظار ما ار همه مسوولان بسیج دانشجویی به ویژه مسوول جدید دفتر بسیج دانشجویی گنبدکاووس این است که با ادامه مسیر شهدا و ولایت‌مداری کامل در تحقق اهداف متعالی بسیج دانشجویی تلاش کند، تصریح کرد: تعالی بسیج دانشجویی منوط به همدلی میان همه فرماندهان، اعضای شورای پایگاه‌ها و حوزه‌ها و همچنین نیروهای بسیج دانشجویی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی استان گلستان با تاکید بر اینکه عمق وحدت و همدلی را از نحوه برخورد و خداحافظی دانشجویان بسیجی با مسوول سابق بسیج دانشجویی گنبدکاووس مشاهده کردیم، گفت: امیدواریم همین همدلی نیز در ادامه مسیر با قدرت ادامه پیدا کند.

طاهری‌زاده با بیان اینکه ما در تلاش هستیم تا نگاه علمی را بیش از گذشته بر بدنه و بطن بسیج دانشجویی جاری سازیم، اضافه کرد: یکی از رسالت‌های اصلی بسیج دانشجویی در کنار همه فعالیت‌هایی که رهبر معظم از ما خواسته‌اند قطعا همین ارتقای سطح علمی دانشگاه‌ها و مخصوصا دانشجویان بسیجی است.

وی با بیان اینکه روزهای درخشانی در انتظار بسیج دانشجویی است، تاکید کرد: هر قدر خود را به مرام و روش امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب نزدیک کنیم بدون تردید خواهیم توانست روزهای درخشان‌تری را برای این نهاد انقلابی و مقدس رقم بزنیم.

انتهای پیام/40/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول