اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سمنان در مجلس:

پروژه‌های کمک‌کننده به بخش مسکن کشور سرعت بگیرد/ بنیاد مسکن و وزارت راه از مشکلات مسکن مردم بکاهند

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با بیانه اینکه پروژه‌های کمک‌کننده به بخش مسکن کشور سرعت بگیرد، گفت: بنیاد مسکن و وزارت راه و شهرسازی از مشکلات مسکن مردم بکاهند.

پروژه‌های کمک‌کننده به بخش مسکن کشور سرعت بگیرد/ بنیاد مسکن و وزارت راه از مشکلات مسکن مردم بکاهند

احمد همتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: استان سمنان ظرفیت‌های خوبی مانند کارخانه خودروسازی دارد که این دست مراکز اشتغال‌زایی خوبی در استان انجام داده‌اند.

وی با بیان اینکه حمایت دولت از صنایع یک اصل در سال حمایت از کالای ایرانی است، ادامه داد: رهاسازی صنایع مغایر با شعار سال است.

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی در بررسی عملکرد بنیاد مسکن در استان با اشاره به اینکه بنیاد مسکن در این استان عملکرد خوبی داشته است، تصریح کرد: مسؤولان بنیاد مسکن ارتباط خوبی با دفتر نماینده در خانه ملت و مسؤولان استان دارند و اقدامات خوبی هم انجام شده است.

همتی با بیان اینکه پروژه‌های کمک‌کننده به بخش مسکن کشور باید سرعت بگیرد، اضافه کرد: این پروژه‌ها با برنامه‌ریزی بهتری پیش برود.

وی با تأکید بر اینکه وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مسکن سال 97 حرکت‌های خوبی انجام دهند، تصریح کرد: باید به پروژه‌هایی که در دست‌ کار دارند، سرعت ببخشند و آن‌ها را تکمیل کنند و به بهره‌برداری برسانند.

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بنیاد مسکن و وزارت راه و شهرسازی در سال 97 از مشکلات مردم در حوزه مسکن بکاهند، اضافه کرد: این ارگان‌ها باید اقدامات خوبی در این رابطه انجام دهند.

همتی با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی در تکمیل برخی از پروژه‌های مسکن مهر اقدامات اساسی انجام دهد، تصریح کرد: نقایص این پروژه را هم امسال برطرف سازد.

وی با تأکید بر اینکه صحبت‌هایی در این زمینه داشتیم، اضافه کرد: قرار شد هماهنگی‌های لازم انجام شود تا در استان سمنان بخش‌هایی از مسکن مهر که هنوز نیمه‌تمام مانده است، کامل شود و در اختیار مردم قرار بگیرد.

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: یک مصوبه در مجلس شورای اسلامی داشتیم که بخشی از این واحدها را به کمیته امداد امام خمینی (ره) واگذار کنند تا این مجموعه واحدهای نیمه‌تمام را تکمیل کند و در اختیار اقشار ضعیف جامعه قرار دهد.

انتهای پیام/چ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول