اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس خبر داد

ارائه خدمات مشاوره‌ای به دانش آموزان و خانواده ها مناطق محروم گنبدکاووس

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس از ارائه خدمات مشاوره‌ای به 64 دانش آموز و 42 خانواده در مناطق محروم این شهرستان خبرداد.

ارائه خدمات مشاوره‌ای به دانش آموزان و خانواده ها مناطق محروم گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، فرج‌الله رزاقی صبح امروز در جلسه ستاد طرح شهید شوشتری شهرستان گنبدکاووس که در سالن جلسات فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد با تبریک ایام فرخنده و اعیاد شعبانیه به ویژه روز پاسدار و روز جانباز و همچنین تبریک روز ارتش، اظهار کرد: اداره آموزش و پرورش کمک به مناطق آسیب‌پذیر و جامعه هدف طرح شهید شوشتری را به صورت جدی در دستور کار همه بخش‌های خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه عمده فعالیت ما در کنار مسائل آموزشی در مناطق کمتر برخوردار و آسیب‌پذیر ارائه خدمات مشاوره‌ای است، افزود: این مشاوره‌ها در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، تحصیلی، ازدواج، خانواده و آسیب‌های اجتماعی ساماندهی شده و در هر سه محله مدنظر طرح شهید شوشتری اجرایی شده است.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس از شناسایی 18 نفر در دبیرستان امیرکبیر این شهرستان در حوزه الزام به مشاوره خبر داد و گفت: 25 خانواده از والدین دانش آموزان این مدرسه نیز از خدمات مشاوره‌ای رایگان اداره آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس استفاده کرده‌اند.

رزاقی با تاکید بر اینکه در مدرسه غیرانتفاعی الهام نیز 15 دانش‌آموز و هفت خانواده از خدمات مشاوره‌ای ما استفاده کرده‌اند، ادامه داد: در مدرسه شهرک بهارستان یک دانش‌آموز، مدرسه امامزاده یحیی (ع) سه دانش‌آموز، مدارس ابوحنیفه و جعفر بای نیز به ترتیب سه و 9 دانش‌آموز و دو و یک خانواده از خدمات مشاوره‌ای رایگان آموزش و پرورش گنبدکاووس خدمات دریافت کرده‌اند.

وی از دریافت خدمات مشاوره‌ای رایگان توسط پنج دانش‌آموز و هفت خانواده در دبیرستان ناصرخسرو گنبدکاووس خبر داد و تاکید کرد: مجموعا 64 دانش‌آموز و 42 خانواده توسط مشاوران اداره آموزش و پرورش مورد مشاوره قرار گرفتند.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس با اشاره به مصوبات جلسه شورای هماهنگی و طرح شهید شوشتری مبنی بر بازسازی مدرسه مجاور حرم مطهر حضرت یحیی بن زید (ع)، تصریح کرد: اقدامات مربوط به صدور پروانه ساخت مدرسه جدید صورت گرفته است و منتظر تخصیص و اعتبار لازم برای این پروژه هستیم.

رزاقی با بیان اینکه بخش سرویس‌های بهداشتی این مدرسه را تخریب و مجددا بازسازی کرده ایم، خاطرنشان کرد: در حال حاضر 6 چشمه سرویس بهداشتی برای این مدرسه ساخته شده است تا موضوع سلامت دانش‌آموزان معطل دریافت اعتبارات از استان نشود.

وی با تاکید بر اینکه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان گنبدکاووس و شخص فرماندار ویژه با نگاه مثبت به آموزش و پرورش همواره حامی ما بوده و در خصوص اعتبار بخشی به پروژه‌های ما اقدامات موثری را انجام داده‌اند، گفت: متاسفانه آن چه امروز محقق نشده است تخصیص اعتبار برای برخی پروژه‌هاست که امیدواریم به زودی این مهم نیز محقق شود.

انتهای پیام/40/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول