اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرهاد قائمی در گفت‌وگو با فارس:

بهترین عملکرد را در لیگ جهانی والیبال خواهیم داشت/ در دوران سنگین بدنسازی هستیم

عضو تیم ملی والیبال گفت: بهترین عملکرد را در لیگ جهانی والیبال خواهیم داشت.

بهترین عملکرد را در لیگ جهانی والیبال خواهیم داشت/ در دوران سنگین بدنسازی هستیم

فرهاد قائمی در حاشیه مراسم افتتاحیه سومین دوره المپیاد ورزشی استان گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: خیلی خوشحالم که در این رویداد بزرگ ورزشی هستم و از مسؤولان ورزشی استان به خاطر برگزاری این مسابقات متشکرم.

وی ادامه داد: امیدوارم این المپیاد سکوی پرتابی باشد برای ورزشکاران و استعدادهایی که خودشان را در عرصه‌های ملی و بین‌المللی نشان دهند و ثابت کنند لیاقت بهترین‌ها هستند.

دریافت‌کننده قدتی تیم ملی والیبال با اشاره به وضعیتش در تیم ملی والیبال تصریح کرد: در حال حاضر شرایط اردوی تیم ملی والیبال خوب است و تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذاریم.

قائمی بیان کرد: در حال حاضر در دوره بدنسازی هستیم که بتوانیم در مسابقات پیش‌رو که لیگ جهانی است عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی در خصوص حضورش در مراسم افتتاحیه سومین المپیاد ورزشی با توجه به حضورش در اردوی تیم ملی، اضافه کرد: پنجشنبه و جمعه زمان استراحت ما است و با هماهنگی‌های انجام شده توانستم در این مراسم خوب شرکت کنم.

ملی‌پوش والیبال در خصوص لیگ جهانی که یک ماه دیگر آغاز می‌شود، توضیح داد: هفته اول در فرانسه، هفته دوم در آرژانتین و بعد روسیه و آمریکا به رقابت خواهیم پرداخت و بعد ما در ایران میزبان هستیم.

قائمی در خصوص پیش‌بینی کسب نتیجه در این رقابت‌ها، تأکید کرد: در این مسابقات رده بالا نمی‌توان پیش‌بینی کرد که چه نتیجه‌ای کسب می‌شود، چون هر تیمی که خودش را از پیش برنده، جایگاهی را کسب نخواهد کرد.

وی افزود: هدف‌مان این است که بهترین عملکرد را در این مسابقات نشان دهیم، امیدوارم بتوانیم مثل همیشه با بازی‌های خوب دل مردم را شاد کنیم.

دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال در خصوص میزان آمادگی‌اش بیان کرد: به طور 100 درصد آماده نیستم، چراکه یک مصدومیت جزئی از ناحیه کتف چپ دارم که سال گذشته در مسابقات باشگاه‌های جهان ایجاد شد که خوشبختانه با فیزیوتراپی و پیگیری درمان در حال بهبود هستم.

انتهای پیام/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول