اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

تازه‌های نشر «افق» در نمایشگاه کتاب

ترجمه‌ای از کتاب «تام هنکس» در مصلی/ تکمیل میراث همینگوی با ترجمه‌ تازه از «وداع با اسلحه»

نشر «افق» در سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران با مجموعه‌ای از داستان‌های فارسی و ترجمه‌ای شرکت خواهد کرد.

ترجمه‌ای از کتاب «تام هنکس» در مصلی/ تکمیل میراث همینگوی با ترجمه‌ تازه از «وداع با اسلحه»

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، نشر افق کتاب‌هایی تازه در قالب مجموعه‌های متنوع خود در بخش بزرگسال در دست انتشار دارد که در سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران به مخاطبان عرضه خواهد شد.

بر اساس این گزارش در زمینه داستان فارسی، رمان‌های «تراتوم» نوشته رؤیا دستغیب و «شورآب» اثر کیوان ارزاقی منتشر خواهند شد. همچنین چاپ جدیدی از رمان «لکه‌های ته فنجان قهوه» نوشته رضا ارژنگ نیز در نمایشگاه به مخاطبان عرضه خواهد شد.

نشر افق همچنین مجموعه داستان «هفت‌گنبد» نوشته محمد طلوعی را منتشر می‌کند.

در بخش داستان‌های ترجمه، «داستان‌های ماشین‌تحریر» نوشته تام هنکس به ترجمه محمد جوادی خبر خوبی برای هواداران این هنرپیشه و نویسنده محبوب است. اسدالله امرایی داستان‌های «سقوط و پرواز» دومین کتاب بن لوری را ترجمه کرده است.

مجموعه داستان جدید یودیت هرمان با عنوان «لتی‌پارک» با ترجمه محمود حسینی‌زاد طرفداران این نویسنده معاصر آلمانی را راضی خواهد کرد.

از مجموعه میراث فاکنر، مجموعه‌ «اسب‌ها و آدم‌ها» به که توسط احمد اخوت ترجمه شده و مجموعه میراث همینگوی نیز با رمان «وداع با اسلحه» با ترجمه تازه‌ای از نازی عظیما کامل می‌شود.

از مجموعه کتاب‌های کوچک نشر افق با نام شاهکارهای پنج‌میلی‌متری دو کتاب تازه مراحل پایانی چاپ را می‌گذرانند که در نمایشگاه عرضه می‌شود. «مزرعه سنگی» نوشته جان آپدایک با ترجمه محمد جوادی و «یکشنبه‌های پاریسی» اثری از گی‌دو موپاسان به ترجمه‌ی محمود گودرزی از این مجموعه در دسترس قرار خواهد گرفت.

همچنین رمان «مرد کوچک» اثری کلاسیک از آلفونس دوده به ترجمه محمود گودرزی از زبان فرانسه در مجموعه عاشقانه‌های کلاسیک عرضه خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول