اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیستان و بلوچستان

معاون میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان خبر داد

پیگیری برای ملی شدن روستاهای حصیربافی و سوزن دوزی

معاون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان از پیگیری برای ملی شدن روستاهای حصیربافی و سوزن دوزی این استان خبر داد.

پیگیری برای ملی شدن روستاهای حصیربافی و سوزن دوزی

بهروز عیسی زهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در سال 97 همچون سال‌های گذشته دوره‌های آموزشی برگزار می‌شود اما امسال نیز این دوره‌ها برای فراگیری بیشتر هنرجویان در 3 ترم 4 ماهه برگزار خواهد شد.

معاون صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان افزود: در سال جدید پیگیری برای ملی شدن ایرانشهر به عنوان شهر ملی سوزن دوزی و نیز پیگیری برای ملی شدن روستای تنگه سرحه به عنوان روستای ملی حصیربافی در دستور کار قرار دارد.

این مسئول ادامه داد: از برنامه های دیگری که در سال 97 توسط معاونت صنایع دستی اجرا میشود برگزاری هشتمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی در آبانماه است که تلاش میشود تا با استفاده از ظرفیت صنعتگران و با تمام توان این نمایشگاه برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: امسال نیز همانند سالهای گذشته صنتعگران در نمایشگاه های صنایع دستی ملی و بین المللی حضور خواهند یافت که متقاضیان زیادی برای حضور در این نمایشگاه ها ثبت نام به عمل آورده اند.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول