اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

کاپیتان تیم «ذوب آهن» در گفت‌وگو با فارس:

هدف «ذوب آهن» صعود به مرحله بعد با شکست «لوکوموتیو» ازبکستان است

کاپیتان تیم «ذوب آهن» اصفهان گفت: بازی با تیم «لوکوموتیو» ازبکستان یک بازی دشوار است و ما در مقابل این تیم باید یک بازی خوب و منسجم انجام دهیم.

هدف «ذوب آهن» صعود به مرحله بعد با شکست «لوکوموتیو» ازبکستان است

«قاسم حدادی فر» کاپیتان تیم «ذوب آهن» اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند گفت: بازی با تیم «لوکوموتیو» ازبکستان یک بازی دشوار است و ما در مقابل این تیم باید یک بازی خوب و منسجم انجام دهیم.

وی اظهار داشت: امیدواریم که یک بازی خوب انجام دهیم ما به امتیاز این بازی نیاز داریم و برای کسب امتیاز به زمین می رویم و انشاءا... بتوانیم با دست پر یک بازی خوب انجام دهیم و به دور بعد صعود کنیم.

کاپیتان تیم «ذوب آهن» اصفهان گفت: با وجود بازی سخت اما با تمرکز تمام تلاش مان را می‌کنیم تا یک بازی قابل قبول در برابر تیم قدرتمند لوکوموتیو به نمایش بگذاریم.

حدادی فر خاطرنشان کرد: همه بچه های تیم از روز اول تلاش کردند تا بتوانیم به دور بعد بازی های آسیایی راه پیدا کنیم، امیدواریم بازی با لوکوموتیو بازی خوبی برای ما باشد.

وی همچنین اظهار داشت: درست است که بازی با تیم ازبکستان سخت است اما ما هم تیم ذوب آهن هستیم تیمی که روزهای سختی را پشت سر گذاشته و از تجربه کافی برخوردار است.

کاپیتان تیم «ذوب آهن» اصفهان افزود: امیدوارم یک اتفاق خوب برای ما رخ می دهد و یک هدیه خوب برای مردم ایران به خصوص اصفهانی های عزیز ارائه کنیم.

وی ادامه داد: اگر از گروه صعود کنیم احتمالا به استقلال می خوریم، حالا ما دوست نداشتیم دو تیم ایرانی به هم بخورند از طرف دیگر باز هم خوب است که یک تیم توی مراحل بعدی آسیا داشته باشیم.  

حدادی فر در پایان تاکید کرد: در حال حاضر تمام فکر تیم برای برد در مقابل تیم لوکوموتیو متمرکز شده ما به بازیهای آینده فکر نمی کنیم و هدف ما فعلا رفتن به دور بعد بازیهای آسیایی با برد در مقابل این تیم ازبکستان است. 

بازی تیم ذوب آهن اصفهان در مقابل تیم «لوکوموتیو» امروز، سه شنبه 17 آوریل (28 فروردین) ساعت 19 به وقت محلی در ورزشگاه «لوکوموتیو» شهر تاشکند برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول