اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

فلسطینی‌ها با برگزاری تظاهرات، حمله به سوریه را محکوم کردند

فلسطینی‌های ساکن نوار غزه، اراضی اشغالی و کرانه باختری با برگزاری تظاهرات‌، حمله سه‌جانبه به سوریه را محکوم و تأکید کردند که سوریه به ایستادگی خود در برابر تروریسم ادامه خواهد داد.

فلسطینی‌ها با برگزاری تظاهرات، حمله به سوریه را محکوم کردند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، امروز (یکشنبه) به دعوت گروه‌های فلسطینی تظاهراتی در نوار غزه و در محکومیت حمله سه کشور آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه و نقض حریم کشورهای عربی برگزار شد و تظاهرات‌کنندگان تأکید کردند که دمشق در برابر تروریسم، همچنان استوار خواهد ماند.

بر اساس گزارش خبرگزاری «معا»، در این تظاهرات پرچم‌های سوریه، ایران به علاوه حزب‌الله برافراشته شد. «طلال ابوظریفه» عضو دفتر سیاسی جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین در همین راستا گفت: این حمله نقض قانون بین‌الملل بود؛ اگر عاملان آن خیال می‌کنند می‌توانند با این حمله، ایستادگی سوریه در برابر تروریسم را بشکنند، در توهمند.

«امال حمد» عضو دفتر سیاسی حزب «الشعب» نیز اعلام کرد هر آنچه برای ملت عرب اتفاق می‌افتد توطئه علیه قضایای وطنی و عربیت است؛ وی تأکید کرد که ملت سوریه و نظام این کشور به دفاع از سوریه ادامه خواهند داد.

دهها فلسطینی ساکن اراضی اشغالی نیز در برابر سفارت آمریکا در حیفا دست به تظاهرات زدند و حمله مذکور را محکوم کردند؛ این تظاهرات به دعوت کمیته‌های مردمی برگزار شد.

برخی فلسطینی ‌های ساکن کرانه باختری از جمله شهر رام‌الله نیز در محکومیت حمله مذکور، تظاهرات برگزار کردند.

شنبه (دیروز) آمریکا و انگلیس و فرانسه پس از بهانه‌هایی مبنی بر استفاده از سلاح شیمیایی در دوما، به سوریه حمله کردند و طی 50 دقیقه بیش از 100 موشک به سمت این کشور شلیک شد. 

انتهای پیام/م


عضویت در کانال تلگرامی بین‌الملل و سیاست خارجی فارس

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول